101

Re: Snowglobe cakes

Ze zijn allemaal helemaal geweldig!!!!

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

102

Ik vind ze allemaal erg leuk, maar de vis vind ik helemaal super  :thumb:

103

staat de how to van het lieveheerstbeestje al ergens toevallig ik kan hem niet vnden of kijk ik er finaal overheen?

104

wauw, supergaaf!!

groetjes José

105

jolanda80 schreef:

staat de how to van het lieveheerstbeestje al ergens toevallig ik kan hem niet vnden of kijk ik er finaal overheen?

Nee, die staat er nog niet!!  :o
We gaan hem morgenavond even maken.  :Y

We hadden het mega druk dit weekend met een workshop en het verzenden van werkbeschrijvingen.  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

106

Wauw... Ik kan niet stoppen met kijken...  :o  Wat een geweldig idee.

Het ziet er niet alleen fantastisch uit, maar op deze manier is het voor de ontvanger van de taart ook nog eens een geweldige manier om het boetseersel te bewaren (wat veel mensen toch wel graag willen..)

Petje af dames, voor dit geweldige idee, en nog meer petje af voor de geweldige uitvoering!

:thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

107

Ohhh, ik vond jullie kauwgomballenautomaat (leuk woord voor scrabble :) ) al fantastisch! Wat een kunstwerkjes zeg!
Ben zelf helemaal weg van het baby'tje op de maan!
Als jullie het goed vinden zou ik die graag een keer namaken als dummie en dan met een kindje op de maan voor mijn overleden nichtje die Luna (maan) heet.

Ga jullie trouwens ook meteen even mailen voor een eventuele gastworkshop!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

108

Helemaal geweldig!!! Had al vele malen naar jullie kunstwerkjes gekeken, en zag net dat ik nog niet eens een reactie had gegeven. Foei!! :o  Bij deze!! :D

109

Jeetje, wat een geweldige reacties weer!!  :o
Thanks!  :Y

Milouk, ga je morgenochtend gelijk even terug mailen hoor! Duik zo even op de bank na een druk weekendje.  ;)

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!

110

Milouk schreef:

Als jullie het goed vinden zou ik die graag een keer namaken als dummie en dan met een kindje op de maan voor mijn overleden nichtje die Luna (maan) heet.

Natuurlijk mag dat!  :thumb:

111

Wat een geweldige taarten!!! Leuk om te zien dat er zoiets anders bedacht wordt.

Groetjes Marlies