Re: Snowglobe cakes
Ze zijn allemaal helemaal geweldig!!!!
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snowglobe cakes
Ze zijn allemaal helemaal geweldig!!!!
Ik vind ze allemaal erg leuk, maar de vis vind ik helemaal super 
staat de how to van het lieveheerstbeestje al ergens toevallig ik kan hem niet vnden of kijk ik er finaal overheen?
staat de how to van het lieveheerstbeestje al ergens toevallig ik kan hem niet vnden of kijk ik er finaal overheen?
Nee, die staat er nog niet!!
We gaan hem morgenavond even maken.
We hadden het mega druk dit weekend met een workshop en het verzenden van werkbeschrijvingen. 
Wauw... Ik kan niet stoppen met kijken...
Wat een geweldig idee.
Het ziet er niet alleen fantastisch uit, maar op deze manier is het voor de ontvanger van de taart ook nog eens een geweldige manier om het boetseersel te bewaren (wat veel mensen toch wel graag willen..)
Petje af dames, voor dit geweldige idee, en nog meer petje af voor de geweldige uitvoering!

Ohhh, ik vond jullie kauwgomballenautomaat (leuk woord voor scrabble
) al fantastisch! Wat een kunstwerkjes zeg!
Ben zelf helemaal weg van het baby'tje op de maan!
Als jullie het goed vinden zou ik die graag een keer namaken als dummie en dan met een kindje op de maan voor mijn overleden nichtje die Luna (maan) heet.
Ga jullie trouwens ook meteen even mailen voor een eventuele gastworkshop!
Helemaal geweldig!!! Had al vele malen naar jullie kunstwerkjes gekeken, en zag net dat ik nog niet eens een reactie had gegeven. Foei!!
Bij deze!! 
Jeetje, wat een geweldige reacties weer!!
Thanks!
Milouk, ga je morgenochtend gelijk even terug mailen hoor! Duik zo even op de bank na een druk weekendje. 
Als jullie het goed vinden zou ik die graag een keer namaken als dummie en dan met een kindje op de maan voor mijn overleden nichtje die Luna (maan) heet.
Natuurlijk mag dat! 
Wat een geweldige taarten!!! Leuk om te zien dat er zoiets anders bedacht wordt.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snowglobe cakes