26

Re: Dát moest ik ook eens proberen...

Super leuk gedaan, die snowglobe taarten was ik al tegen gekomen op flickr en toen dacht ik al WAT EEN LEUK idee om dat te maken en zo origineel.

Nooit wat mee gedaan maar als ik zo naar jouw taart kijk dan kriebelt het toch wel.

Lieve groetjes Binkie. Blog www.mijngeschenken.nl
Droom niet over het leven, maar leef je dromen.

27

En jij gaat nog een How to bestellen?? Haha zou het niet doen, want deze is prachtig geworden. Jij kan het best zonder hihi.

Ik ga volgende week er ook mee aan de slag, tenminste dat hoop ik want dat betekent dat mijn kleinzoon is geboren  :Y

groetjes Connie

Waar je ook heen gaat, ga met je hele hart
Liefs Connie

28

Geweldig! zijn echt leuk die ballen!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

29

ohh wat een schatje!

De eer aan Severn en haar moeder voor het bedenken, ontwikkelen en de how to..

Maar aan jou voor de uitvoering van deze schitterende taart!
Wat zullen de ontvangers er bij mee zijn!!
:thumb:  :thumb:  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

30

Echt heel mooi :Y

31

Ik heb die how-to ook al besteld! (Bedenk me alleen net dat ik die gisteren had moeten betalen....  :o )

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

Hij is super  :thumb:  :thumb:
Ik heb ook de how to besteld, en erg zin om hem te maken,

33

Wat is tie leeeeeuuuuuuukkkkkkkkkk!!!!  :Y  :thumb:

Dat kontje van je baby is echt zoooooo cute!  :D

*en wat een leuke reacties over de snowglobe cakes*  :o

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

34

severn schreef:

De reacties over de snowglobes zijn dubbel en dwars verdiend, zoals Bommeltje ook al zei: alle eer aan Severn en haar moeder voor het bedenken, ontwikkelen en de how to.. :thumb:  :thumb:

Kon niet wachten op de how-to O-) , dus ben zelf maar aan het proberen geslagen, ben wel benieuwd of mijn manier veel verschilt van hoe jullie het doen/uitleggen.

Nogmaals de eer aan jullie voor dit geweldig vernieuwend concept :thumb: en ik heb het gewoon maar "geinspipikt" ;) .

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

35

Wat leuk!!!!Kan je die topper er ook in bewaren als aandenken?

If life gives you lemons, make lemonade!

36

Oh oh, daar zit weer een aanschaf aan te komen :D  :Y

Wat een ontzettend gave taart!!! Ik voel de inspiratie opkomen.....

Groetjes Marlies

37

tamara14 schreef:
severn schreef:

De reacties over de snowglobes zijn dubbel en dwars verdiend, zoals Bommeltje ook al zei: alle eer aan Severn en haar moeder voor het bedenken, ontwikkelen en de how to.. :thumb:  :thumb:

Kon niet wachten op de how-to O-) , dus ben zelf maar aan het proberen geslagen, ben wel benieuwd of mijn manier veel verschilt van hoe jullie het doen/uitleggen.

Nogmaals de eer aan jullie voor dit geweldig vernieuwend concept :thumb: en ik heb het gewoon maar "geinspipikt" ;) .

:o  :o

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

38

Tamara,
zowel die van jou als die van Severn en haar mama zijn ongelooflijk, super, geweldig en nog meer superlatieven.
Heel origineel: ik vermoed ook dat dit een echte hype gaat worden! Het is ook gewoon schitterend!!

groetjes

Anne

39

Super mooi uitgevoerd!!

Waar heb je de wolkjes van gemaakt??

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

40

super lief!!

Liefs, Zanoni

41

Nou je hebt hem super gemaakt hoor, heb de how to van Sabrina vandaag binnen gekregen. Er liggen al twee ballen klaar, maar ga ook nog gezellig workshoppen bij t bontetaartje, kan ik weer eens boetseren, want daar ben ik geen ster in. Wil hem al wel eens proberen met een babytje, dat moet wel lukken met de FI mold. :lol:

Er zullen vele snowglobes volgen denk, en inderdaad de eer aan Sabrina en Anneke voor het idee, maar superleuk uitgevoerd door jou hoor.

Gr. Bianca Wolst.

Groetjes Bianca Wolst

42

Leuk is ie he! Vind die van jou echt super stoer en strak. Wat een geweldig idee van severn en mamma he? Ik heb net teovallig ook een op dit forum gezet voor een meisje.

43

Heel mooi gemaakt! Ik heb vandaag de howto binnen gekregen en kan niet wachten om te beginnen. Nu maar hopen dat de ballen bij Pipoos niet uitverkocht zijn......