1

Onderwerp: hoe ver van te voren...

Hoi,

Ik mag een bruidstaart maken voor mijn vader...Gewoon wit, met paarse rozen. (een waterval van rozen) Het is een beetje ingewikkeld, maar hij trouwd 4 november en de taart is voor 6 november, dan is het feest.

Hoe lang van te voren kan je van MMF roosjes maken? Ik wil graag goed voorbereid zijn, het is een uitdaging.
Wie heeft er tips? :o

Groetjes Christa!

2

Re: hoe ver van te voren...

Kun je per direct aan beginnen :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

3

kan je dat zo lang bewaren? En als het hard word, hoe krijg je ze weer zacht? beetje omslachtig misschien....

Groetjes Christa!

4

Niet (denk ik) want het is toch vaak niet de bedoeling dat die decoratie wordt gegeten..... zou zonde zijn trouwens  O-)

Gewoon aan beginnen nu, een prachtige gedecoreerde taart verzorgen en de decoratie onder een stolp bewaren na 'de dag' van je vader!  :D

5

heb niet een stolp. is gewoon een luchtdicht bakje ook goed? idd, de versiering is te mooi om op te eten. :lol:  :lol:

Groetjes Christa!

6

Juist niet luchtdicht, dan hardt het niet (goed) uit.

7

ooohhhhh :s  uh.....toch maar even de stolp van me schoonouders lenen. die hebben er 1 van tupperware

Groetjes Christa!

8

Die stolp is pas voor nádat de taart gegeten is........ dus ná de bruiloft......

Daarvoor gewoon in een 'open' bakje leggen voor het uitharden en in een keukenkastje (veilige plaats ivm stoten/vallen/etc.) wegzetten.

En de zoekfunctie gebruiken op het forum, kan je zóveel info vandaan halen.......  :lol:

9

oh...whhahaahha, zit niet zo goed op te letten. Oke, ik ga een deze dagen aan de gang! bedankt meiden!!!

Groetjes Christa!

10

Als ik veel rozen moet maken leg ik ze altijd in de 20 stuks eierdozen. Goed afdekken met huishoudfolie en in de kast zetten.
Als je de dozen iets laat verspringen kun je ze stapelen en dat scheelt veel ruimte.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!