Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cullen family? Twilight?
Tja, Twilight is ook niet mijn cup-of-tea, maar deze taart is dat zeker wel! Mooi!
Wauw, wat een moeilijk schild. Maar super gedaan. Heel erg mooi.
OOOOO Wow, ik ben helemaal Twilight gek! Vind hem echt helemaal super!
Hier ook een absolute Twilight fan!
Mooi gemaakt!
Ook nog nooit van gehoort, maar wat een schitterend medaillion!
zeer fraai

Heb er ook nog nooit van gehoord, maar vind je taart erg knap gemaakt. Misschien nog wel knapper omdat je het zelf ook niet kende.
Heel mooi ja! Vind het altijd zo knap zo strak en met zwart!
Hier wel Twilight fan en ook van je taart!!!! Echt super.
hier ook een fanglover! en ik vind hem superrrrrrrrrrr
ook hier een twiheart... geweldig gedaan
Nog nooit van gehoord maar vind de taart erg mooi!
Wauw! Hij is fantastisch!
Mijn dochter is een grote fan! Haar hele kamer hangt vol met posters van de films en ze heeft alle tot nu toe uitgekomen boeken gelezen.
Ik zal haar eens vragen wat zij van de taart vindt 
Zwijmel *edward* haha ik ben gek van de twilight films dus ik zag je titel denk gelijk kijken
Je hebt een mooie taart gemaakt!
nooit van gehoord maar mooi gedaan! Lijkt me erg moeilijk!
ik sta er bijna van te kijken dat er blijkbaar toch zóveel mensen zijn die nog nooit van twilight hebben gehoord...
ik maar denken dat de hele wereld er vanaf wist 
ik vind je taart erg mooi geworden in ieder geval!
hahaha, en ik ben verbaasd dat er zoveel mensen zijn die het wel kennen!
bedankt voor de complimentjes, ik begreep op Internet dat het een serie was met een 'duister' tintje, dus vandaar de achtergrond.
Het is een prachtig verhaal over onmogelijke liefde en mytische figuren.
Het is een boekenreeks die verfilmt is.
En de boeken zijn prachtig!!
De films zijn gewoon leuk omdat de mannelijke hoofrol speler Edward zo ongeloofelijk sexy is!!
Hahahaha!
En voordat de verdeelde menigen hier besproken gaan worden...dat is misschien meer iets voor t topic : na het bakken (of zoiets).
Groetjes!!
Nou hier ook nog nooit van gehoord, maar inderdaag een heel mooi medaillon op een prachtige taart.
laat ik dan voor alle mensen die het niet kennen even zeer off-topic de tip geven om de boeken vooral eens te lezen of de films te kijken... ik was na de eerste film volledig verslaafd en heb de boeken (alle 4) in een week gelezen. en een paar maanden later weer. en nu ik het er zo over heb... als ik tijd heb pak ik ze er weer bij!!
laat ik dan voor alle mensen die het niet kennen even zeer off-topic de tip geven om de boeken vooral eens te lezen of de films te kijken... ik was na de eerste film volledig verslaafd en heb de boeken (alle 4) in een week gelezen. en een paar maanden later weer. en nu ik het er zo over heb... als ik tijd heb pak ik ze er weer bij!!
Hahaha, ook even "off topic" maar dan toch stieken gewoon hier...
Ik ben aangestoken door vriendinnen van mij, toen Twilight al in de bios was geweest, ergens begin 2009 en ik was een beetje sceptisch over hoe hoteldebotel zij waren van Edward.
Maar ik ben eerst gaan lezen en daarna pas de film gaan kijken.
En ook ik raakte zowat verliefd op het personage in het boek, heel bizar.
ik ben 30 en ik ben me bewust van fictie en realiteit maar die boeken maken me helemaal gek...hahahahaha!
Ik heb geen idee waar iedereen het over heeft
maar je taart vind ik erg mooi!!!

Team Edward!
Rabbeltje en Zitatje, ik had het niet beter kunnen uitleggen!
Moooooie taart! 
Jullie maken me wel nieuwsgierig....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Cullen family? Twilight?