Re: als ik ooit nog eens opnieuw met mijn hubbie zou trouwen.....
Hij is echt super. Ik heb hem lekker in het echt mogen bewoderen toen je hem gisteren in de winkel kwam brengen en hij is echt in 1 woord GEWELDIG
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » als ik ooit nog eens opnieuw met mijn hubbie zou trouwen.....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hij is echt super. Ik heb hem lekker in het echt mogen bewoderen toen je hem gisteren in de winkel kwam brengen en hij is echt in 1 woord GEWELDIG
Werkelijk schitterend!!!
Maar hoe snij je nou een wavy uit piepschuim zonder dat het een grote bende wordt...?
Heel gaaf resultaat! waarmee maak jij je rechte en gekartelde stroken eigenlijk?
ooooooohhhhhhhh!tja, als ik zou gaan trouwen...
die is echt heel gaaf!!!
even een vraagje, die zwart, koop je die op kleur of maak je die zelf?
had pas een klein pakje zwart gekocht maar die was zo zacht, geloof niet dat ik het voor elkaar krijg daarmee te bekleden
groetjes neeltje
heel erg mooi zeg!
Hoe krijg jij die balletjes zo mooi gelijk van grootte?
Wowwwww wat een prachtige TAART echt geweldig mooi gewoon wowwww, ben gewoon sprakeloos ervan......En dan die kleuren en details (die sierornamenten-of hoe je ze ook noemt
- zijn echt heel chique!)! Goede smaak heb je hoor meid
!
Heel erg mooi. Daar zou ik ook nog wel een keer voor willen trouwen...
Meedoen in Birmingham Kwebbel!!!!!
Als dit geen Golden Award oplevert, dan weet ik het niet meer....
Wow, wat een prachtige, stijlvolle taart!
Weer een toppertje Brenda Ik heb hem net bij Petra gezien.
Weer een toppertje Brenda
Ik heb hem net bij Petra gezien.
Ik heb hem daar ook gezien! Toen ik de taart zag staan dacht ik nog.. hé die taart heb ik ergens een keer eerder gezien.. hij ziet er heel mooi uit.
Ik heb hem vandaag ook live gezien.. echt heul errug mooi !!!
Volgens mij is alles al gezegd,het is en blijft een fantastische taart,top
Joh, bij jou iser ook geen einde hé! Jij blijft ook maar mooie creaties posten zeg! Wat een topper, vooral je kleuren!
Ook deze is weer een plaatje!
Ik heb hem vandaag in het echt gezien, echt schitterend!
Super.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » als ik ooit nog eens opnieuw met mijn hubbie zou trouwen.....