1

Onderwerp: Hallo allemaal!

Hoi!
hier een zeer onervaren taartenbakster..
ik heb natuurlijk wel vaak van die zelf te maken kwarktaarten en monchou enzo gemaakt..
maar wil zo graag zo'n mooie taart maken met dat marsepijn (zoals ook bij mevrouw baktaart bijv,zie google)
van hello Kitty bijvoorbeeld!
Mijn dochtertje wordt bijna 3 jaar en wil die dan graag maken,in ieder geval iets met veel roze!
hoop hier tips te vinden zodat ik hem zelf kan maken, weet nl ook niet waar ik ingedienten kan halen etc..en hoe het moet!

Maar ik ben dus een mama van 2 meiden, bijna 3 en bijna 1,5 jaar. Ben 27 jaar (bijna 28 alweer...)
ben getrouwd en we wonen in Veldhoven.

Liefs

2 Laatst bewerkt door Vicarth (17-10-2010 15:24)

Re: Hallo allemaal!

Hallo!

Een maand geleden was ik ook nog heeeeeel onervaren hoor! Nu enkel nog 'onervaren' haha! Je leert veel bij door te lezen op het forum. En misschien kun je ook eens een workshop volgen. Zo leer je de eerste kneepjes van het vak! Spulletjes kun je kopen via bijvoorbeeld de webshop van de leukste taarten (zie knopje links). Maar veel dingen heb je al in de keuken liggen of kun je bij jou in de buurt kopen. Gewoon eens googelen en je komt massa's info tegen!

Hopelijk kan ik binnenkort je eerste taartje bewonderen! En als je vragen hebt: gewoon hier op het forum stellen. Iedereen wil helpen en is superlief!

Groetjes van Natascha!