1

Onderwerp: Eindopdracht PME 2

Ik heb mijn PME 2 ook afgerond afgelopen donderdag bij Lisette in Houten het was Super Leerzaam en echt een aanraden om het te gaan doen als je echt wat met bloemen wil gaan doen.
We hadden een gezellige en leuke groep en vreselijk gelachen Lisette had er de laatste avond een gezellige avond van gemaakt dus het was helemaal Top. Hierbij mijn eind werkstukken . en op naar PME 3

http://i958.photobucket.com/albums/ae67/Chantel67/PMEeindopdracht2.jpg

http://i958.photobucket.com/albums/ae67/Chantel67/PME2eindopdracht1.jpg

2

Re: Eindopdracht PME 2

........... ben sprakeloos.........
:thumb:
Groetjes Gea

3

net echt

groetjes Anneliek

4

Beide super mooi, maar die onderste...WAUW.

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

5

Super,de kleurencombi van je tweede werkstuk, vind ik geweldig

Groetjes Ria123

6

Erg mooi allebei. De tweede vind ik eruggg mooi  :Y

Be in love with what you have

7

Wow!!

Heel erg mooi!

Ik weet niet of dat mij wel gaat lukken voor 18 december. Ik ben gisteren begonnen en ik doe mijn best!  :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Wauw echt heel mooi

Het leven is wat je er zelf van TAART.
groetjes Linda.

Niet van echt te onderscheiden. Hoe vond je het om te maken, is het moeilijk?

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

10

ow wauw! ben zo jaloers ;)

oohhh wauw!! wat zijn ze prachtig..
daar moet je wel mee slagen.. :thumb:  :Y

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

12

Die onderste is echt supergaaf. Bevestigt weer mijn verlangen om de cursus ook nog te gaan doen....

Groetjes Marlies

13

Heidimaris schreef:

Wow!!

Heel erg mooi!

Ik weet niet of dat mij wel gaat lukken voor 18 december. Ik ben gisteren begonnen en ik doe mijn best!  :Y

Zeker wel !!!en oefening baart kunst zeggen ze ik moet 26 oktober voor zes week met mijn been in het gips dus kan ik lekker veel oefenen  ;)

14

zoethoudertje schreef:

Niet van echt te onderscheiden. Hoe vond je het om te maken, is het moeilijk?

Moeilijk niet  ;) maar wel heel intensief de meeste zijn echt avonden bezig geweest met het eind boeket inclusief mijzelf .
Maar je leert zo enorm veel  :Y  het is echt de moeite waard.

15

Prachtig!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Zo zeg! Dat zijn pas ROZEN! En lelies, en gerbera's en, nou ja, allemaal prachtige bloemen dus, echt geweldig mooi gemaakt, mag je heel erg trots op zijn!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

17

Chantelle schreef:

Ik heb mijn PME 2 ook afgerond afgelopen donderdag bij Lisette in Houten het was Super Leerzaam en echt een aanraden om het te gaan doen als je echt wat met bloemen wil gaan doen.
We hadden een gezellige en leuke groep en vreselijk gelachen Lisette had er de laatste avond een gezellige avond van gemaakt dus het was helemaal top

Hebben we gelachen dan denk dat Lies soms echt wel heeft gedacht die zijn gek :P  :lol:  :lol:

Maar 3 doen we ook weer samen hoor.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

18

kicsi schreef:
Chantelle schreef:

We hadden een gezellige en leuke groep en vreselijk gelachen Lisette had er de laatste avond een gezellige avond van gemaakt dus het was helemaal top

Hebben we gelachen dan denk dat Lies soms echt wel heeft gedacht die zijn gek :P  :lol:  :lol:

zeker weten scheetje !!!! ;)

19

wauwie... preachtig vooral ben ik weg van je onderste boeketje!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

20

Chantelle schreef:
kicsi schreef:
Chantelle schreef:

zeker weten scheetje !!!! ;)

:+  :+  :+  :+  :+

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

21

Mooie kleuren gekozen ;)

22

Wauwie!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

23

Zoals ik donderdagavond al tegen je zei, Chantelle, mooie boeketjes. Vooral je lelies vond ik zo mooi gedust.  :thumb:

kicsi schreef:

Hebben we gelachen dan denk dat Lies soms echt wel heeft gedacht die zijn gek

Misschien heeft niet alleen Lies dat gedacht..... :+

Volg je hart...want dat klopt!

24

mniek schreef:

Zoals ik donderdagavond al tegen je zei, Chantelle, mooie boeketjes. Vooral je lelies vond ik zo mooi gedust.  :thumb:

kicsi schreef:

Hebben we gelachen dan denk dat Lies soms echt wel heeft gedacht die zijn gek

Misschien heeft niet alleen Lies dat gedacht..... :+

Jij ook dan ha ha ha !! :lol:  :lol:  :lol:   tot gauw en succes met alles !!

25

WOW!!!  :thumb:

N-Joy Cakes