Re: Moeders kunnen niet ziek zijn....taartdecorateurs ook niet.
Super, heel erg leuk 
https://www.facebook.com/OnsBoekTheMakingOf
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Moeders kunnen niet ziek zijn....taartdecorateurs ook niet.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Super, heel erg leuk 
Hij is super!
Hoop dat je gauw opknapt.
Ondertussen ben ik weer helemaal beter.
Bedankt voor alle beterschapjes en complimenten wat betreft de taart. Leuk om te horen! Zelf zie je natuurlijk alles wat er mis is gegaan aan je taart en dat blijf je zien.
Ik zocht een taart met een visser!!
nou dit is echt super!!!!
Ik vind hem prachtig!!! Ondanks dat je ziek was heb je er weer een waar kunstwerk van gemaakt!
En ik vond vanochtend een zakje met de uitstekers en het kaartje! Wat leuk
En ook heel erg bedankt voor het sugargunschijfje. Bedank je man maar heel erg!!!!!!!
Haha ben ik weer, want ik zat zo te denken, huh? Moniek heeft toch al een keer precies zo'n taart gemaakt? Zit ik gewoon op een oud topic te reageren. Knuppel die ik ben hahaha
Haha ben ik weer, want ik zat zo te denken, huh? Moniek heeft toch al een keer precies zo'n taart gemaakt? Zit ik gewoon op een oud topic te reageren. Knuppel die ik ben hahaha

Daar mankeert zeker niks aan!! En ik weet dan weer wel hoe de variant van Lonestar eruit ziet, en dit is géén slap aftreksel hoor!! Gewoon een andere versie!
Hij is
!!!

Dank u dames!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Moeders kunnen niet ziek zijn....taartdecorateurs ook niet.