Onderwerp: topsy turvy met de bakset van T&T
voor mijn moeder,die is jarig
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » topsy turvy met de bakset van T&T
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
voor mijn moeder,die is jarig
oh die bakset had ik ook willen kopen, heb het niet gedaan vond hem best duur. aar ik ben echt slecht in topsy's snijden. Bevalt het een beetje de vormen?
Je taart is ook mooi trouwens
Mooie kleuren, bruin gaat goed met aqua.
Vind het alleen jammer dat op je foto het niet zo goed tot zijn recht komt dat het een topsy is!!
Ik had dat ook willen kopen en vond het ook te duur. Hoe bevallen de vormen en is het makkelijk om te gebruiken?? Verder is het een mooie taart en een mooie kleurcombinatie.
Wat een leukerd zeg.
oh die bakset had ik ook willen kopen, heb het niet gedaan vond hem best duur. aar ik ben echt slecht in topsy's snijden. Bevalt het een beetje de vormen?
Je taart is ook mooi trouwens
Ik heb erook bij gestaan en bedacht me dat je je bakblik ook schuin in de oven kan zetten. Ga heb binnenkort eens proberen.
Wat een leukerd zeg.
maris18+ schreef:oh die bakset had ik ook willen kopen, heb het niet gedaan vond hem best duur. aar ik ben echt slecht in topsy's snijden. Bevalt het een beetje de vormen?
Je taart is ook mooi trouwensIk heb erook bij gestaan en bedacht me dat je je bakblik ook schuin in de oven kan zetten. Ga heb binnenkort eens proberen.
ben heel benieuwd
karla, hij is idd super!! gave kleuren!
inderdaad jammer dat we hem niet goed zien. TT komt past echt goed tot zn recht als je de foto recht van voren neemt
denk idd dat je de foto anders had moeten nemen dan had hij er NOG mooier uitgezien, prachtige kleuren ook
HIj staat achter in dauto,zal straks bij. B
MIjn moeder nog een foto maken
Leuke kleurencombinatie!! (en volgens mij is je laatste berichtje op je phone geschreven? )
Leuke kleurencombinatie!! (en volgens mij is je laatste berichtje op je phone geschreven?
)
haha,ja idd,lijkt wel dronken!!
nu ben ik alsnog vergeten de foto te maken,maar hij was mooi schuin iig
en heel belangrijk...mijn moeder was er blij mee
de blikken vind ik handig omdat je allemaal gebakken afsmeerkanten hebt
@jolanda,ik denk dat schuin zetten geen optie is want dan krijg je juist geen vlakke kant,deze is schuin en word op een soort standaardje juist recht gehouden
Prachtige taart, mooie kleurencombinatie . Ben blij een taart te zien gebakken in de vormen. Ik wilde ze vandaag bestellen maar 2 maten zijn al uitverkocht.
ohw daar ga ik me es in verdiepen die baksetten.
Leuke taart Karla!
Mooie taart!
Deze kleurcombinatie vind ik erg mooi.
Leuke topsy en mooie kleurencombi!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » topsy turvy met de bakset van T&T