1

Onderwerp: waar koop ik ronde ijsbekers?

Hallo meiden,

ik wil graag ijs-cupcakes gaan maken voor mijn dochters verjaardagspartijtje, maar ik kan tot nu toe nergens van die ijsbekers vinden waar je de cupcakes in bakt! heb al gekeken bij ah, dirk, xenos, hema, jamin... :/  ik wil graag ronde, liefst geen vierkante.

Alvast bedankt voor de tips!

2

Re: waar koop ik ronde ijsbekers?

ik  ben bang dat dat seizoensartikelen zijn maar mischien als je het vraagt dat ze nog wat kunnen regelen voor je ?
of anders bij een snackbar waar ze ijsjes verkopen even je probleem uitleggen , mischien mag je er dan een paar kopen?

3

Hoi,

Ik heb ze bij de Makro gekocht. Ik weet niet waar je woont, maar ik heb er nog een heleboel over, dus...

Ik woon in Wijk bij Duurstede, 25 km. onder Utrecht.

Groet,

Sandra

4

Ik heb ze gister bij de boni gekocht waar je ijsjes kan kopen. Ze kosten daar wel 10 cent stuk maar ik had er ook niet zoveel nodig.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hier liggen ze bij de supermarkt gewoon op de rand van de vrieskisten. Verschillende vormen en maten.
Waar woon je?

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

6 Laatst bewerkt door nijntjeopdemac (17-10-2010 10:44)

makro/sligro is toch een beetje dezelfde soort winkel/groothandel? Maar heb je daar geen klantenpas voor nodig? Is wel een heel goed idee!

o en ik woon in nieuw vennep (noord holland)

7

ik heb ze van de week bij C1000 gehaald.