Onderwerp: Help!! Aardbeienmousse met slagroom uit bus??
IK ben de aardbeienmousse aan het maken van Koenie nu is mijn Slagroom bedorven.
Zou het ook met slagroom uit een bus Kunnen. hoop dat jullie dat lezen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Help!! Aardbeienmousse met slagroom uit bus??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
IK ben de aardbeienmousse aan het maken van Koenie nu is mijn Slagroom bedorven.
Zou het ook met slagroom uit een bus Kunnen. hoop dat jullie dat lezen
Nee, dat moet je niet doen hoor, de lucht gaat daar heel snel uit. Zou echt ff snel naar de winkel rennen voor nieuwe!
Vaak is slagroom uit een bus toch veel slapper. Ik zou het niet doen. Maar misschien dat de meer ervarenen hier anders over denken. Ik lees even mee.....
Ik heb even je titel wat meer inhoud gegeven
er is niks open van een winkel hier
En bij de benzinepomp hebben ze alleen uit bus
Misschien iemand in de buurt die gewone slagroom heeft?
waar woon je? Misschien is er toch een winkel te vinden?
Oeps sorry ik had ff niet door dat het zondag was
Ik woon in dronten en er is niks open
Voor vandaag kan ik je niet helpen, maar zoiets heb ik ook getroffen en sinds dien heb ik altijd 2 pakjes houdbare slagroom in de kast staan.
Veel sterkte verder.
de Appie in Lelystad is open... Dat is denk ik het dichtst bij.
Dan wordt het maar banketbakkersroom met de vlaaivulling kersen of aardbei heb ik ook in huis .
Kan ik die mousse morgen afmaken???
en de botercreme 1 op 1 wordt ook niet hard genoeg met mixen
wat een dag
Ik heb het geproefd het aardbeien mengsel is heerlijk geworden nu maar morgen nieuwe slagroom halen en dan maak ik morgen maar nog wat boltaartjes, en nu heb ik een grote boltaart, ben het even helemaal zat!
IK ga het maar vullen met banketbakkersroom met verse aardbeien en met aardbeienvlaaivulling van hak.
klaar hoor en morgen de slagroom halen
Bedankt voor jullie reacties!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Help!! Aardbeienmousse met slagroom uit bus??