Onderwerp: Sjieke heren taart
Voor een man die jarig was en 25 jaar vrijwilliger bij het oude jacht Piet Hein. Dit jacht is van koningin juliana en Bernard geweest (huwelijksgeschenk).
Bovenop de taart het logo van het jacht.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sjieke heren taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor een man die jarig was en 25 jaar vrijwilliger bij het oude jacht Piet Hein. Dit jacht is van koningin juliana en Bernard geweest (huwelijksgeschenk).
Bovenop de taart het logo van het jacht.
Prachtige taart !!
heel erg mooi en sjiek idd! top
ik dacht meteen wauw, heel mooi
Erg mooie taart en wat je zegt: sjiek!!
gr. Bianca
prachtig mooie blauwe kleur ook !!!
Ik vind 'em heel mooi, prachtige kleurencombi ook!
Wow Wow Wow, héél gaaf die kleurencombi!!
Dat is een heel mooie taart!!
ik zou heel graag weten welke kleurstoff u voor het mooie blau genomen heeft (or hebt )?
Grüße!
Ik vind hem super! Ook de blauwe kleur is erg mooi
Wat een chique taartje.... blauw is inderdaad erg mooi van kleur!!!!
Heel,heel erg mooi.Idd een hele mooie kleur blauw.
ik zou heel graag weten welke kleurstoff u voor het mooie blau genomen heeft (or hebt)?
Grüße!
Leuk te lezen dat jullie het ook een sjieke taart vinden. Zelf vond ik de blauwe kleur ook wel erg mooi en passend bij een man.
De kleur blauw is koningsblauw. Heb er wel heel veel ingedaan. Het grappige was dat iedereen die taart had gegeten een blauwe mond en tong had. Veel lol hierom dus En 's avond nog een keer heel veel pret toen mijn zoontje van 5 naar de wc ging en blauwe poep had.... hij kwam natuurlijk helemaal niet meer bij van het lachen.
ik zou heel graag weten welke kleurstoff u voor het mooie blau genomen heeft (or hebt)?
Grüße!
Leuk te lezen dat jullie het ook een sjieke taart vinden. Zelf vond ik de blauwe kleur ook wel erg mooi en passend bij een man.
De kleur blauw is koningsblauw. Heb er wel heel veel ingedaan. Het grappige was dat iedereen die taart had gegeten een blauwe mond en tong had. Veel lol hierom dus En 's avond nog een keer heel veel pret toen mijn zoontje van 5 naar de wc ging en blauwe poep had.... hij kwam natuurlijk helemaal niet meer bij van het lachen.
Grüße!
Hehehehe
Mooie taart zeg, heel sjiek en prachtige diepe kleuren!
Hij is echt super mooi.
Maar koningsblauw? Van welk merk?
Ergg mooi!
Hij is echt super mooi.
Maar koningsblauw? Van welk merk?
Het is Royal blue van wilton. De taart is helemaal van marsepein. Als je fondant ermee kleurt krijg je niet dezelfde donkere kleur.
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=297
Héél chique
Mooie chique taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sjieke heren taart