1

Onderwerp: eerste dummie, voor de juf

Mijn schoonzus was vandaag jarig. en we hadden 1 week geleden het over mijn taarthobby, en dat ik hier op het forum gezien had dat er voor op school wel eens dummies worden gemaakt.
Dus ik vroeg heb jij ook een taart in de klas. En het antwoord was ja alleen die is nodig aanvervanging toe.
Verder niet echt over gehad meer, maar dat laat ik me natuurlijk niet 2 keer zeggen, dus als cadeau een nieuwe taart!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EFMAD3JW-D.jpg

Er is elke dag reden voor een nieuwe taart!

2

Re: eerste dummie, voor de juf

Wat een schatje!

mooi! strakke dummie!  :thumb:
wilde je nog tips geven over hoe je letters rechter kunt krijgen, maar kan niet zo goed zien hoe je het nu hebt gedaan. zijn ze van marsepein oid? Ik maak mijn letters altijd van fondant met tylose, en ik laat ze even aandrogen als ze uit de tappit zijn, Daarna kan ik ze gewoon oppakken zonder dat ze vervormen en kun je ze niet iets verplaatsen als je ze op de taart plakt :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

leuk gedaan

Veel liefs Rafaëla

Ik doe hetzelfde als Tirs :)

Schattig taartje trouwens  :Y

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

6

tipsytaartje schreef:

mooi! strakke dummie!  :thumb:
wilde je nog tips geven over hoe je letters rechter kunt krijgen, maar kan niet zo goed zien hoe je het nu hebt gedaan. zijn ze van marsepein oid? Ik maak mijn letters altijd van fondant met tylose, en ik laat ze even aandrogen als ze uit de tappit zijn, Daarna kan ik ze gewoon oppakken zonder dat ze vervormen en kun je ze niet iets verplaatsen als je ze op de taart plakt :)

ze zijn inderdaad van marsepein, bedankt dus voor de tip.
het was wel de bedoeling dat ze wat schots en scheef erop kwamen.
Maar niet dat de letters zelf vervorrmde.
dus de taart van dinsdag doe ik op jullie manier

Er is elke dag reden voor een nieuwe taart!

7

Ik vind hem heel leuk!!! Heb zelf ook een dummy in mijn klas, de kinderen vinden het echt geweldig!

.. Want taart kan altijd!!

8

Wow, echt heel leuk geworden!!!

"Het beste voor de mens is nog: eten en drinken en genieten van wat hij met veel zwoegen bereikt heeft..." (citaat uit de bijbel)

9

Mooie strrrrrrrakke dummy :thumb:

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

10

Leuk idee om dit cadeau te geven aan iemand die juf is. En leuk geboetseerde kikker en pinguin!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

11

Strakke dummie :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag