1 Laatst bewerkt door cejc (15-10-2010 19:19)

Onderwerp: [FEEDBACK]anders onder de partytent

Hey dames,

Weer een taartje gebakken voor zwager en schoonzus die samen hun verjaardag vieren dit weekend. Hun vieren alle verjaardagen met een BBQ en mijn zwager is echt een BBQ-fanaat. Hij houdt zelfs wedstrijdjes met vrienden wie de meeste BBQ's per jaar heeft aangestoken. Dus voor hun een BBQ-taart natuurlijk! Inspiratie opgedaan door mensen op dit forum (ik weet ff niet meer wie) en er een beetje mijn eigen draai aan gegeven. Feedback welkom!
http://c0013514.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_3075c1b
http://c0013514.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_3075d3a
Het is een chocoladetaart gevuld met chocolademouse. Ik bedacht me pas na het zilverkleur-spuiten dat ik de randen had moeten afdekken zodat het resultaat mooier was geweest.

Feedback zeker welkom!

2

Re: [FEEDBACK]anders onder de partytent

Ziet er goed uit!

Maarrre.......is het niet een beetje koud voor een BBQ? Of trek je je skipak aan?! Wel gezellig!

3

buiten BBQ'en wordt gedaan door iemand anders... ik zit lekker binnen te eten ;) en de BBQ onder de partytent (ook niet mijn idee hoor, maar zwagert vind het leuk)

4

leuk!

5

Nou dan zal deze BBQ taart zeker in de smaak vallen!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

ja hij viel zeker in de smaak, zowel kwa aankleding als kwa letterlijke smaak :9
mijn nichtje wilde gelijk een taart als ze haar zwemdiploma haalt

7

Heel leuk gedaan!!
Wellicht had je onder het rooster wat 'vlammetjes' kunnen maken?

.. Want taart kan altijd!!

8

Lejow schreef:

Heel leuk gedaan!!
Wellicht had je onder het rooster wat 'vlammetjes' kunnen maken?

dat is voor de volgende keer zeker een idee. Alleen die vlammetjes hoe zou jij dat aanpakken?