Onderwerp: [FEEDBACK]1e keer geboetseerd: kerstengel! Super lief geworden!
Zo dat viel nog niet mee...
handen en voeten zijn te groot....
Maar verder vind ik dr lief!
Wat vinden jullie?
Iemand nog feedback voor me??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK]1e keer geboetseerd: kerstengel! Super lief geworden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo dat viel nog niet mee...
handen en voeten zijn te groot....
Maar verder vind ik dr lief!
Wat vinden jullie?
Iemand nog feedback voor me??
Hij is super leuk geworden.
Kun je mij ook laten weten hoe je het lijfje hebt gemaakt, is dat 1 "brok" marsepein.
Dank je wel!!
Ja dat is 1 brok fondant.....niet slim of goed zeker??? 
Tuurlijk is dat goed!!!!
Ik ga tegen kersttijd een taart maken voor mijn ouders, en mijn moeder wil er graag engeltjes op. Maar heb geen idee hoe en wat.
En nu zie ik deze van jou, en had zoiets van deze is leuk, die wil ik ook wel eens proberen.
Nou dank je wel hihi leuk om te lezen. Maar geen tips voor me? 
Lief! Inderdaad er goed gelukt, en dat voor de eerste keer!
De enige tip die ik voor je heb, is dat de voetjes bij zo'n jurkje ook gewoon weggelaten kunnen worden. Dus niet echt een tip, maar wel handig, want dat scheelt natuurlijk weer boetseerwerk!
Handjes zijn superlastig. Ik heb er al een aantal gemaakt en pas de laatste keren was ik er redelijk tevreden over. Vooral vaak doen.
Ik heb alle how-to's bekeken/gelezen die ik erover kon vinden en dat helpt enorm. Handjes worden al gauw te groot, dus daar moet je rekening mee houden.
Maar nogmaals, ze is super hoor! Dat haar vind ik ook erg mooi gemaakt!
lief!!!
Erg lief!!! Knap gedaan, ik doe het je niet na. Misschien een tip; armpjes wat dunner/platter handjes weglaten en ipv bloempjes erover zodat het lijkt alsof ze een bosje bloemen vasthoudt. Succes!
Ik dacht nu wil ik je kerstengel bekijken
heel erg leuk.
Ik doe alles met marsepein boetseren ik heb het een paar keer geprobeerd met fondant maar dat ging me niet goed af.
Ik vind ook dat je makkelijk de voetjes weg kan laten en de handjes misschien iets kleiner maar ik vind hem zo ook al heel erg leuk!!!!
Wat een schattig kerstengeltje.
Leuk! Ze heeft alleen geen neus, of zie ik die over het hoofd? 
Ik vind haar ook heel schattig!
Ja lief, en de onderkant van het jurkje vind ik leuk, zo gekarteld afgewerkt.
bedankt!!!!
En idd de voeten had ik weg kunnen laten ..,.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » [FEEDBACK]1e keer geboetseerd: kerstengel! Super lief geworden!