1

Onderwerp: Mix

Deze taart is zojuist opgehaald, het is voor 3 verjaardagen in 1. En iedereen wilde natuurlijk zijn eigen thema erop, dus dat was nog een hele opgave om het dan niet onsamenhangend of chaotisch te laten lijken:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P8IHRBLR.jpg

Meer foto's staan op mijn site en in mijn album.
Gevuld met aardbeiencrème met stukjes aardbei en aardbeienjam.

Ik vond hem zelf toch wel leuk geworden zo. Aan de achterkant zit nog het Ajax logo, daar is Youp ook gek van. Vulde ook mooi de lege ruimte op en zo heeft hij toch een kant die niet zo "girly" is ;).
Gelukkig waren ze er blij mee.

Nu ga ik supersnel de taart voor morgen in elkaar flansen :D
Bedankt voor het kijken!

Re: Mix

erg leuk bedacht zo.

3

Wat gaaf zeg! Het is echt een super leuke taart, helemaal niet onsamenhangend. Petje af hoor, dat heb je geweldig gedaan :Y

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

4

Super!!

5

Mooi!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

6

Hahaa ben er zeker van dat deze (en ook je volgende taart) niet zomaar in elkaar geflansd is. Hier is heel goed over nagedacht en weer supernetjes uitgevoerd!!

Groetjes Eline

7

Je hebt het er mooi van afgebracht  :Y . Ik weet maar al te goed, dat aan zo'n opdracht uren denkwerk aan vooraf gaat (bij mij in ieder geval), voordat dit resultaat er is. Inderdaad een mooie combi: echt heerlijke vrouwen dingen zoals Blond en kitsch en een duidelijke mannelijke inbreng van het voetbal.
En een taart in elkaar flansen  :think: , dat wil ik van jou nog wel eens zien  :lol:

Groet, Jolanda

Leuk in elkaar geflanst hoor  :lol: ,Nee is leuk gedaan zo, 3 verschillende thema's maar toch een leuk geheel zo.

Groetjes Bianca

Groetjes Bianca Wolst

9

Woooowww!! Hoe krijg je het voor mekaar om zulke diverse thema's toch een geheel te laten worden! Echt wow! :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

10

heel erg mooi. Het is een lekker speels geheel geworden. Verre van standaard. I love it  :thumb:

11

Die is leuheuk!! Wat een geweldige oplossing voor alle verschillende wensen :thumb: , het plaatje klopt compleet!

Ben benieuwd naar jouw "geflanste" taart :Y

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

12

wat knap heb je dat weer gedaan!!  :thumb:  mooi en strak weer :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

13

Geeeeeeeeeeeeeeweldigggggggggggggg

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

14

Amaaaai José hoe bedenk je het toch altijd maar 3 in 1 allen verschillend en samen toch zo mooi....TOP.... :Y  :thumb:

Vele en lieve groetjes Nicole

Tja bij jou zijn ze altijd geweldig, gelukkig ben ik niet jaloers aangelegd :lol:

Groetjes van Nicole!!

16

ja das echt geweldig eh daar zouden mijn hersenen niet opkomen!

Supermooi geheel! En ik heb je sites even bekeken: je maakt echt ge-wel-dig mooie taarten    :thumb: !!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

18

Wauw!! Deze is ook weer prachtig!!!!

19 Laatst bewerkt door zoete kunst (16-10-2010 19:10)

Heel leuk gecombineerd zo!! Vraagje; Het schild en het blond poppetje hoe heb je die gemaakt ( print(vast niet), gepuzzeld of icing?) Kan het op de foto niet ontdekken en ben uiteraard heel nieuwsgierig...

Zoete groetjes, Marjolein

20

Heel erg leuk!

Groetjes, Marjan

21

Zo hé, vrouw die heb je weer prachtig bedacht en uitgevoerd!!!

Groetje Nathasja

www.tazzels.nl
voor al je taartbenodigdheden en workshops.

22

Hij is superleuk geworden en wat knap dat die voetbal er als taart tussen zit! Tuurlijk is de toptaart mijn favoriet, wat een liefie!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

23

wow!! heel leuk gecombineerd!!! :thumb:

24

Super leuke en mooi taart geworden! Complimenten :Y

25

wow, heel knap samengevoegd zeg, niet druk, niet raar! vind hem prachtig!  :thumb:

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl