1

Onderwerp: Sprinkles kleuren met kleurpoeder ?

Omdat ik moeite heb met het vinden van kleuren die ik leuk vind in sprinkles (jimmies/hagelslagjes) wil ik ze graag kleuren zoals ik hier heb gezien.

http://4.bp.blogspot.com/_uS1-zwoeghk/S98oyW9NOEI/AAAAAAAADiI/96kIy2Ay9m4/s400/6a00e553a4097c88340120a7a289b0970b-500wi.jpg

Maar ik heb niet zo'n verstand van kleurstoffen, welke poeder kan ik hiervoor gebruiken ? Heeft iemand dit al eens geprobeerd of koop je gewoon elke kleur die je kan vinden ?

Ik vind het nl. leuk om verschillende strooisels (wit in combi met ton sur ton tinten) door elkaar op 1 cupcake te gebruiken.

Re: Sprinkles kleuren met kleurpoeder ?

zou gewoon de dust uit de webshop proberen maare...waar vind je witte hagels dan?

Oops! I did it again.....

3

de Ruyter verkoopt witte chocohagelslag. (Hebben ze bij de AH) Weet alleen niet of je die kan kleuren.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Ik heb wel eens suiker gekleurd met dust; ging prima! Volgens mij moet dit ook wel lukken al je met witte hagelsag werkt :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Dan ga ik wat dust inkopen (en idd ik bedacht me vanochtend witte hagelslag) en experimenteren, wist niet zeker of ik dust moest gebruiken of iets heel anders. Ben niet zo in de poeders thuis ;)

6

Kan dat wel? Is hagelslag niet te glad aan de buitenkant? (Snappen jullie wat ik bedoel?)

Groetjes, Katja

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja

7

Die witte anijshagel is wel ruw, hoor :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

Volgens die mevrouw moet het goed te doen zijn ...

9

Bij de Hanos hebben ze ook grotere potjes kleurstof.
Heb laatst de rode uitgeprobeerd en dat is prima om slagroom, botercreme enzo te kleuren, dus ook wel voor dit denk..
Ziet er wel leuk uit al die potjes!

Wodan schreef:

Bij de Hanos hebben ze ook grotere potjes kleurstof.
Heb laatst de rode uitgeprobeerd en dat is prima om slagroom, botercreme enzo te kleuren, dus ook wel voor dit denk..
Ziet er wel leuk uit al die potjes!

hmmm ik zou dan even moeten kijken of ze die bij de sligro hebben ... hanos heb ik geen pasje van en ben met m'n bedrijfje gestopt.

11

Ik bedoel dan potjes kleurpoeder van 25 gram, iets van 5 a 6 euro per stuk, goedkoper in een set, bij de Hanos.
Kun je aardig lang mee doen.

Wodan schreef:

Ik bedoel dan potjes kleurpoeder van 25 gram, iets van 5 a 6 euro per stuk, goedkoper in een set, bij de Hanos.
Kun je aardig lang mee doen.

;)