1 Laatst bewerkt door nora (15-10-2010 15:49)

Onderwerp: spanje taart van hier.

Ik ga een taart over 2 weken voor klasgenootje van mijn zoon maken en die is spaans en wilt graag in spaanse vlag kleuren en toen zag ik deze taart van Millie :

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=11838

En ik wil dan in plaats van de stier zijn foto in het midden. Maar ik weet niet welke rand om de foto ik moet gebruiken, het word een vierkante taart en ben echt aan het denken van welke figuren nou!!!

2

Re: spanje taart van hier.

Wil niemand met me meedenken??

3 Laatst bewerkt door nora (15-10-2010 15:50)

Ik wacht nog steeds op een leuke tip voor de rand.

4

de rand zou je bv. op het oranje vlak geel kunnen doen en oranje op het gele vlak( als je de vlagtaart als uitgangspunt neemt) en op deze rand plaats je allemaal zwarte kleine silhouetten van stieren.

You can't get what you want, till you know what you want...
www.pleppestaarten.nl

stiertjes? :+

Oops! I did it again.....

6 Laatst bewerkt door Maji (16-10-2010 10:47)

Je bedoelt een randje om rond de foto te doen?

Rand maken zodat het op een fotolijstje lijkt? Evt. zilver dusten/verven; je kan dan een randje om de foto maken wat je leuk vindt: strak, brocant, golvend, houtnerf?

Als je hier even de zoekfunctie gebruikt op 'fotolijst', 'foto taart' in de taartenparade kom je hele leuke ideeën tegen.

Groetjes Maji

7

Dat lijkt me moeilijk kleine stiertjes maken. Het puzzelen bedoel ik dan.

8

Maji schreef:

Je bedoelt een randje om rond de foto te doen?

Rand maken zodat het op een fotolijstje lijkt? Evt. zilver dusten/verven; je kan dan een randje om de foto maken wat je leuk vindt: strak, brocant, golvend, houtnerf?

Als je hier even de zoekfunctie gebruikt op 'fotolijst', 'foto taart' in de taartenparade kom je hele leuke ideeën tegen.

Dus zilver zou mooi bij passen met de kleuren geel en rood? En heb jij een voorbeeld van brocant? of golvend? Ik ga even de zoekfunctie proberen hoe jij het bedoelt

9

Voor een meisje is het makkelijk, dan doe je kleine bloemetjes, hartjes of van dat kleine bolletjes als sierrand. maar een jongen best moeilijk dan kan je geen bloemetjes doen  :lol:  en bolletjes vind ik niet leuk bij staan. ik heb deze sierrand maar vind niet leuk bij staan :

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=220

10

Kun je niet gewoon blokjes er omheen leggen, dus om en om een ander kleur vierkantje?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

Marianne schreef:

Kun je niet gewoon blokjes er omheen leggen, dus om en om een ander kleur vierkantje?

dat klinkt wel leuk. Welke kleuren zou het leukst zijn met de gele en rode. Misschien alleen de rode en gele want een andere kleur erbij is het dan niet te druk?

12

Blokje zwart ertussen, staat wel stoer denk ik.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

13

En soms iets van voetballen langs de foto en dan wat logo's van spaanse voetbalclubs op de taart erbij ?  :s  Lastig hoor..

Of iets met een cape van een stierenvechter..
Dan bv een fotolijstje met daarover heen een cape wapperen.
K denk even hardop hoor  :lol:

14

Marianne schreef:

Blokje zwart ertussen, staat wel stoer denk ik.

Jaaah. bedankt lieverd!!! ik ga dit doen. het is makkelijk.

15

jolandaS schreef:

En soms iets van voetballen langs de foto en dan wat logo's van spaanse voetbalclubs op de taart erbij ?  :s  Lastig hoor..

Of iets met een cape van een stierenvechter..
Dan bv een fotolijstje met daarover heen een cape wapperen.
K denk even hardop hoor  :lol:

het lijkt mij erg moeilijk dit. hahaha. maar ik ga de blokjes doen vind het makkelijker te maken, en over de stiertjes, voetbalclubs enz is best moeilijk te maken in het klein.  Nog bedankt voor het meedenken.  ;)

16

Graag gedaan  ;) .Succes!
Maar met de moeilijkheid valt het mee hoor, je kan natuuurlijk ook printjes erop doen ( zijn veel mensen van hier het forum die printjes maken op eetbaar papier) of van die kant en klare stukjes met een voetbalplaatje erop ( die ook in gebakjes staan met bv advocaat erop), je hebt ook chocolade voetballen .
Dan hoef je niet de handigheid te hebben en het word toch heel leuk.
Voor de volgende keer dan hé  ;) , is gewoon nog een tipje ;). Als ik weinig tijd heb dan gebruik ik gewoon zulke dingen  :D

17

jolandaS schreef:

Graag gedaan  ;) .Succes!
Maar met de moeilijkheid valt het mee hoor, je kan natuuurlijk ook printjes erop doen ( zijn veel mensen van hier het forum die printjes maken op eetbaar papier) of van die kant en klare stukjes met een voetbalplaatje erop ( die ook in gebakjes staan met bv advocaat erop), je hebt ook chocolade voetballen .
Dan hoef je niet de handigheid te hebben en het word toch heel leuk.
Voor de volgende keer dan hé  ;) , is gewoon nog een tipje ;). Als ik weinig tijd heb dan gebruik ik gewoon zulke dingen  :D

Ok.  ;)  bedankt voor de tip!!