Onderwerp: Bruidtaart + bruidsproeverij
Hier en bruidstaart en een proeverij. Bruidstaart met gouden accenten. Ik vind het wel mooi maar wat oubollig...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidtaart + bruidsproeverij
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier en bruidstaart en een proeverij. Bruidstaart met gouden accenten. Ik vind het wel mooi maar wat oubollig...
Tja.. de wensen van de "klant"zijn niet altijd je eigen smaak he?! Maar vind hem wel mooi strak gemaakt. Ik vind zelf dat hardroze veel mooier.
Die roze zijn mijn favoriet!
Geef mij ook maar het hardroze liever dan de gouden accenten, maar het is ook niet jouw eerste keuze begrijp ik. Toch vind ik ze superknap gemaakt!
Mijn smaak is het ook niet, maar wel mooi uitgevoerd! Geef mij ook de tweede maar...
Ik vind ze allebei erg mooi geworden hoor; mooi strak.
Beide kleuren zouden mijn voorkeur niet hebben maar zou dan toch de gouden weer wat subtieler vinden dan de roze.
Ach, zo zie je maar weer; smaken verschillen en de klant is tenslotte koning. Al die wensen maakt toch maar weer dat wij zo veel verschillende dingen kunnen en mogen maken!
gr. Bianca
Mijn voorkeur gaat ook naar de roze uit. Al is de taart met goud accenten echt niet lelijk. Het is een mooie strakke taart, alleen goud vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar ja de klant ik koning.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidtaart + bruidsproeverij