Onderwerp: Welke standaard heb ik nodig voor 120 cupcakes en aansnijtaartje?
tja... de titel zegt het al. Ik wil zo'n witte aanschaffen, maar hoeveel lagen heb ik nodig voor 120cc's en een aansnijtaartje bovenop?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke standaard heb ik nodig voor 120 cupcakes en aansnijtaartje?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
tja... de titel zegt het al. Ik wil zo'n witte aanschaffen, maar hoeveel lagen heb ik nodig voor 120cc's en een aansnijtaartje bovenop?
wat voor witte deeeeeeeeeeees????
zo eentje...
of
jeetje... snap je dat niet eens hahaha
Maar hoeveel lagen? 5 of 6, of red ik het dan nog niet?
als je tot maandag hebt wil ik t wel testen voor je ?
de onderste standaard heb ik kan er wel wat cc papiertjes opzetten
120 cc's is veel voor op 1 standaard.
Als voorbeeld, ik heb de 7 lagen standaard en daar pasten er 10 op 1 plateau. Hier met 6 lagen;
Je redt het dus niet met 1 standaard.
Ik heb nog tot 11 december... dus tijd zat! Als je wilt testen voor mij, zou dat super zijn!
hmmm... anders moet ik maar even overleggen wat het bruidspaar wil. Mooie standaard Pooh!
DEZE zou goed moeten zijn voor 118, net niet genoeg dus.
Wel een hele mooie standaard, er zijn diverse forumluitjes die er zo 1 hebben (5 hoog) ...
oeh wat een mooie standaard!
DEZE zou goed moeten zijn voor 118, net niet genoeg dus.
Wel een hele mooie standaard, er zijn diverse forumluitjes die er zo 1 hebben (5 hoog)...
Ik heb nog tot 11 december... dus tijd zat! Als je wilt testen voor mij, zou dat super zijn!
hmmm... anders moet ik maar even overleggen wat het bruidspaar wil. Mooie standaard Pooh!
Lenen? Mag hoor, scheelt je weer een tig euro.
Lenen zou helemaal geweldig zijn!!! Wie o wie... ?? Bruidspaar gaat inmiddels akkoord met een bijvul actie. haha...
Lenen zou helemaal geweldig zijn!!! Wie o wie... ?? Bruidspaar gaat inmiddels akkoord met een bijvul actie. haha...
Ik heb je gemaild met een foto van wat ik heb.
ik heb die bovenste van je eerste foto's, en ik heb die ronde 5 hoog die tom poes beschrijft, je mag het lenen maar Utrecht is misschien een beetje ver, kijk maar, anders hoor ik t wel
Meiden... jullie zijn geweldig! Ik ga even met het bruidspaar overleggen wat zij willen... Utrecht is maar een uurtje rijden, en ik heb daar ook nog vrienden wonen, daar ga ik vast een keer zijn tussen nu en december, en anders rij ik er speciaal voor heen. Jullie horen van mij!
ik heb alleen die witte nog nodig, begin november, en ze moeten de standaard binnen een week terug brengen. Maar verder kun je ze lenen
Je bent een schat!!! Ik ga overleggen!
Ik heb een vierkant 5 hoogs van plexiglas en die witte met 7 lagen. Daarnaast nog 2 cc standaards (1 van 23 en 1 van 13), misschien is dat een idee? Je roept maar.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Welke standaard heb ik nodig voor 120 cupcakes en aansnijtaartje?