Re: Colette
Heel mooi weer! superstrak en geweldig rond!
en blz 4 alweer
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette
Heel mooi weer! superstrak en geweldig rond!
en blz 4 alweer
Hij is geweldig Suus, wat een beauty!
plaatje.....!!!!!!, mooie vormen...! vind dit persoonlijk mooier dan dat gewavede, maar dat is natuurlijk een kwestie van je eigen smaak!
mooie bloemen, vormen, kleuren deze taart heeft het helemaal!!
Supermooie taart, en die bloemen... Prachtig!
Echt amazing!!!!! Werkelijk, ik ben sprakeloos!
Tjee suus.. wat een pracht plaatje!
*tik op mijn kin om mondje weer dicht te doen *
Echt heeeeeel gaaf
Ik kijk mijn ogen uit!
Dames jullie zijn echt te lief!
Ik voel me bijzonder vereerd dat ik zoveel lieve berichtjes mag krijgen
Het origineel is natuurlijk veeeeel mooier en je kunt het vinden op deze pagina: http://www.colettescakes.com/wedding_cc.html#
Wat een briljant mens is dat zeg, en nog lief ook!
ik moest zo lachen gisteren, want op aanraden van Monika van de week ben ik eens wat andere sites wezen googelen en kwam het origineel ook tegen. en toen dacht ik nog wauw dat is ook eens leuk om te doen, of misschien een combi van verschillende vormen, maar om nu die ronde vormen te moeten gaan snijden van cake??????? no way, das te hoog gegrepen voor mij !!!! en toen opende ik op mijn werk gisteren mijn telefoontje op hyves en zag jouw taart als eerste. maar Suus, eerlijk gezegd vind ik de jouwe nog mooier, jouw manier en stijl van decoreren vind ik super, maar ik vind jouw vormen ook mooier en nog meer gelijk dan het origineel!!! dit is een echte Suuz in lieve Suuzkleuren en dan die bloemen.... pfff wat een werk zeg! jij bent er echt eentje in de categorie van wat jouw ogen zien kunnen je handen maken. dít is echt KUNST! en eigenlijk.... eigenlijk vind ik dat je de naam Suikertaartjes stiekem al veel te ver voorbij bent... dit is perfectie ten top!:thumb:
Wauw..... Alles klopt. Echt super gaaf gedaan.
allemachtig wat mooi !!!!
Wauw wat een origineel kunstwerk
jeetje, alweer zo'n geweldige taart om naar te blijven kijken!!!
heel gaaf hoor!
groetjes neeltje
Ik had hem al gespot op Cakecentral en wat is hij superdesupergeweldig zeg!!!
hij is in een woord
SCHITTEREND
Tja wat heb ik hieraan nog toe te voegen, prachtige taart, werkelijk prachtig! Ik heb hem opgeslagen, namaken gaat voorlopig niet lukken, maar naar kijken wel! Top!
Ha,ha... heb deze vannacht @ hyves gezien,jij zat in dezelfde "kamer" als mij met qingo bingo. Zat toen al naar dat kleine profielfotootje te staren,omdat ik 'm zóó mooi vond.
Wauw, absoluut fantastisch!!!
Deze is zooooooooooooooooooooooo ontzettend mooi !!!
ik moest zo lachen gisteren, want op aanraden van Monika van de week ben ik eens wat andere sites wezen googelen en kwam het origineel ook tegen. en toen dacht ik nog wauw dat is ook eens leuk om te doen, of misschien een combi van verschillende vormen, maar om nu die ronde vormen te moeten gaan snijden van cake??????? no way, das te hoog gegrepen voor mij
!!!! en toen opende ik op mijn werk gisteren mijn telefoontje op hyves en zag jouw taart als eerste. maar Suus, eerlijk gezegd vind ik de jouwe nog mooier, jouw manier en stijl van decoreren vind ik super, maar ik vind jouw vormen ook mooier en nog meer gelijk dan het origineel!!! dit is een echte Suuz in lieve Suuzkleuren en dan die bloemen.... pfff wat een werk zeg! jij bent er echt eentje in de categorie van wat jouw ogen zien kunnen je handen maken. dít is echt KUNST! en eigenlijk.... eigenlijk vind ik dat je de naam Suikertaartjes stiekem al veel te ver voorbij bent... dit is perfectie ten top!:thumb:
![]()
Jeetje Brenda, hier ben ik echt stil van. Dank je wel!!
Dit is geen taart maar dit is KUNST!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Colette