Onderwerp: Bruidstaart (to be)
Ben regelmatig aan het oefenen voor mijn bruidstaart.. Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!
Wil nog wel graag leren hoe je echt mooie bloemen kan maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart (to be)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ben regelmatig aan het oefenen voor mijn bruidstaart.. Tips en opmerkingen zijn altijd welkom!
Wil nog wel graag leren hoe je echt mooie bloemen kan maken.
Netjes bekleed en mooie kleuren gebruikt!
Ik ben zelf ook nog maar een beginner en wil je heel veel succes wensen met je bruidstaart Wanneer is de dag?
leuk!
wow, de taart is echt mooi en strak. Verder is het een tip om de bloemblaadjes dunner uit te rollen. Dat moet zeker goed komen voor de grote dag!
Dat is een heel lief taartje
Misschien is het wel een ideetje om een veiner aan te schaffen voor het reliëf in je bloemblaadjes?
Wordt je echte taart ook in deze kleuren gemaakt?
Erg mooi; dat wordt een geslaagde trouwdag!
Mijn idee was ook om de bloemetjes wat dunner te maken, maar verder niets op aan te merken hoor!
Wens je alvast een hele fijne trouwdag!
gr. Bianca
Wauw, je rozen zijn alvast prachtig!!
Voor andere bloemetjes gebruik ik
deze uitsteker, die heeft 5 blaadjes, dat vind ik mooier dan 3. En je hebt deze in verschillende maten.
Dat ziet er goed uit!
Wel nog een tip over de rozen; de buitenste lagen zitten nu een stuk lager dan de binnenste: probeer de lagen allemaal op ongeveer dezelfde hoogte te houden; met het "afknijpen" komen ze vanzelf wat wijder uit te staan
Prachtige taart!
Persoonlijk vind ik die ene roos bovenop een beetje kaal. Ik zou daar zelf 3 roosjes van maken. Soort van topper idee zeg maar.
Dat is eigenlijk het enige wat me opviel. Vind hem voor de rest mooi hoor! De blaadjes van de bloemen (behalve van de orchard lace flower natuurlijk) zou je inderdaad wat kunnen verfijnen, door met een bone tool langs de randjes te gaan.
Dank je wel voor jullie tips, ik wil me ook verdiepen in het maken van bloemen. Heb zulke mooie dingen gezien op You tube!
Word daar echt helemaal enthousiast van!
Ik ga pas 1 juli volgend jaar trouwen, dus ik heb nog even!
Oh ja, Marjolein.. de witte kleur ga ik wel gebruiken, maar ik zoek nog een bijpassende kleur... Ook een kwestie van proberen denk ik.
Verder komt er bovenop gewoon een soort bruidspaartje.. (is de bedoeling tot nu toe) vind het allemaal wel moeilijk hoor, om een mooie taart te verzinnen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart (to be)