Onderwerp: Mijn eerste vijf taartjes.... Best eng....
Ik ben nu sinds augustus bezig met taartjes maken en ik vind het een erg verslavende hobby. Dit zijn mijn eerste vijf taartjes.

Voor mijn broertje die terug van zijn vakantie naar Korea ging. Gevuld met botercreme en vruchtjes.

Voor mijn vaders verjaardag dit jaar. (Sorry dat de cc's er ook op staan, maar heb geen foto van de taart los) Gevuld met jam en slagroom.

Voor de verjaardag van mijn man die gek is op McDonalds. Gevuld met chocolade mousse en fudge.

Gewoon omdat ik zin had om de patchworkcutters uit te proberen. Wilde simpel taartje maken, maar doordat ik door mijn nieuwe roller het fondant te dun had gemaakt en de biscuit verkeerd had gesneden was het bekleden een ramp. Dus toen zat er niks anders op dan alle 'foutjes' bedekken.

Zin om nieuwe 12cm Blanda uit te proberen. Dus gewoon taartje bij koffie bij mijn ouders en kapper. Kwam te laat op de afspraak omdat ik me in de tijd had vergist, maar het 'gewone' taartje werd toch nog een 'feestelijk' taartje omdat onze thuiskapster vertelde dat zij zwanger is!!
Bedankt voor het kijken en een ieder die zijn eigen taarten herkent: Bedankt voor de inspiratie!!