1

Onderwerp: toef op cc kan dat allen met botercreme???

:o missxchien een stomme vraag maar ik heb het nog nooit gemaakt ik had vande week mbc gemaakt met bananensmaak maar ik vind het echt niet lekker (dochter wel dus komt wel op haahh) maar ik wil dus voor de verjaardag van mijn man 60 cctjes maken met zon toef erop maar kan ik dit ook met iets anders doen?? bv bbroom of een ander mouse of bvb pudding :s  ik heb echt geen idee??

bedankt

2

Re: toef op cc kan dat allen met botercreme???

ik maak altijd de mbc en dan doe ik er wat citroen of vanillearoma door. Citroen is hierbij favoriet. Verder kun je volgens mij alle soorten cremé's gebruiken. B.v. mokka ofzo.
Ik heb dat nog nooit uitgeprobeerd maar dat lijkt me logisch, als het maar een stevige cremé is. Slagroom met klopfix erdoor kan ook.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

3

Ik gebruik ook vaak mouse op de cc's! Ook erg lekker!! en nog stevig ook, als je maar lang genoeg klopt  :Y

Liefs perfectionn

4

oke dan ga ik dat gewoon een proberen gewoon klopmix erdaaor en dan moet het goed zijn?? ik had ool mbc maar dan banaan erdoorheen maar ik vind er zon vet smaak aanzitten  :x

5

perfectionn schreef:

Ik gebruik ook vaak mouse op de cc's! Ook erg lekker!! en nog stevig ook, als je maar lang genoeg klopt  :Y

kant en klare mouse en dan ff in de mixer met wat kolpfix erin??

6

probeer de meringue creme eens....die is zo lekker... met lemon curd of de slagroom smaak van patidess...mmmmmmmmm

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

waar heb je die bananensmaak mee gemaakt? en probeer ook eens een andere smaak door je mbc :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

tipsytaartje schreef:

waar heb je die bananensmaak mee gemaakt? en probeer ook eens een andere smaak door je mbc :)

met van die poeder waar je ook de pudding mee kan maken kom ff niet op de naam. ik vind gewone bc ook niet lekker hoor ik vind boter zowiezo vies dus ja ik denk niet dat het uitmaakt wat ik er doorheen doe :lol:  mijn dochter en oma vonden het wel lekker dus ligt gewoon aan mij  :o  ik vroeg me alleen af of het ook met kant en klare mouse kan gewoon omdat dat makkelijk is hahah

owww, saroma dus  :D  moet zeggen, dat ik de smaak van die saroma poeders en met name de banaan erg kunstmatig vind :Y Ik zou je aan willen raden om nog eens de mbc te maken en met een andere smaakmaker erdoor, en dan eentje die van zichzelf ook al lekker is. Als je in mijn buurt had gewoond, had je wel ff een schepje patidess kunnen krijgen, die zijn errug lekker! :)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

10

tipsytaartje schreef:

owww, saroma dus  :D  moet zeggen, dat ik de smaak van die saroma poeders en met name de banaan erg kunstmatig vind :Y Ik zou je aan willen raden om nog eens de mbc te maken en met een andere smaakmaker erdoor, en dan eentje die van zichzelf ook al lekker is. Als je in mijn buurt had gewoond, had je wel ff een schepje patidess kunnen krijgen, die zijn errug lekker! :)

jaaa die saroma hahaha aardig van je dat je me anders een schepje had willen lenen :thumb:  ik ga het eens met bbroom proberen en dan ook eens mbc met en smaak  van patidess. als ik wat meer tijd ( heb voor aankomend weekend 5 stapeltaarten staan :s ) hahahaa

in ieder geval bedankt!!!

groetjes kim

11

joya schreef:
perfectionn schreef:

kant en klare mouse en dan ff in de mixer met wat kolpfix erin??

Mouse kun je zelf maken  ;)  Heel erg makkelijk, zijn ook veel recepten hier op het forum.  je kunt er inderdaad klopfix doorheen doen voor het nog steviger te maken  :Y

Liefs perfectionn