Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier ook mijn 'bakkerij' huisje van de cursus bij Annelies
Pagina's 1
Ook al zo prachtig, heel schattig ! 
Geweldig...heel mooi!
Super mooi zeg!!
wat een super mooi huisje, erg leuk.
Geweldig 
3X Wauw wat is die ook zo super , jij hebt zelfs broodjes voor het vensterraam liggen hé zie ik dat goed!!! Echt

hij is zo leuk en hondje is leuk geworden!
geweldig 
Het hondje is zo'n schatje, helemaal leuk! Heb je het touw nog wel vastgemaakt, het is altijd oppassen met een bodemloze put. Erg gaaf!
leuk, dat nu alle andere huisjes er nu ook staan! je emmer zit nog niet aan het touw, en idd hij was super zo met je broodjes, hondje etc
Ze waren allemaal zo leuk! Iedereen had weer iets eigens aan zijn/haar huisje. Ik vind je hondje echt helemaal geweldig 
Het is super! Zulke prachtige details. Je hebt het geleerd van de meester, he!! Helemaal leuk!
Oooh ook al zo mooi geworden.
Dat hondje is echt ontzettend schattig. Ik vind het super knap van jullie allemaal hoor. Dat doe ik in geen 100 jaar na.
Top gedaan! 
Wauw, wat gaaf zeg!
Tis net zo'n Efteling-huisje!!
Heeel mooi en heel bijzonder!!!
Het hondje is zo'n schatje, helemaal leuk! Heb je het touw nog wel vastgemaakt, het is altijd oppassen met een bodemloze put. Erg gaaf!
Deze bodem was zichtbaar he! Dan kan je de emmer zo weer opvissen.
Bedankt voor al jullie leuke reacties. Ik vond alle huisjes even mooi en heel eigen. En leuk jullie te leren kennen.
Allemachtig PRACHTIG !!!!
Allemachtig PRACHTIG !!!!
WAAW!!! Wat een kunstwerk!!! 
Ohhhh wat een schattige bakkerij! Dat lekkers achter het raam, het hondje, de put..geweldig al die details!! 
Ow en dat uithangbordje met de krakeling vind ik ook zo geweldig en die vergeet ik gewoon te noemen 
tja wat moet je hierop zeggen...
prachtig.. heel erg mooi.
Geweldig mooi! Je kan toch bijna niet geloven dat dit nog steeds taart is?!
Geweldig mooi! Je kan toch bijna niet geloven dat dit nog steeds taart is?!
Dat komt omdat dat het ook niet is. Het is fondant met tylose. Er moet zoveel zolang drogen dat de taart al lang bedorven zou zijn.
Ben geschokt. Prachtig!
Echt een Anton Pieck-huisje. Vind het echt heel mooi. Durfde je hem wel op te eten? 
Echt prachtig.
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Hier ook mijn 'bakkerij' huisje van de cursus bij Annelies