Re: 2e taart: een muizenhuisje voor mijn vader
WOW, super. 2e taart? WOW
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2e taart: een muizenhuisje voor mijn vader
prachtig en ook ik ben als beginner stikjaloers!!!!!!! doe maar snel verder voor taart nummer 3 en euh ... kan wel zijn dat ik je ideetje ook eens als inspiratie ga gebruiken (om niet tezeggen dat ik het gelijk overneem
) ALS je dat niet erg vindt natuurlijk!!!!!!!!!
Wauw!!!!!!!!!!!! Heeeel erg mooi, en dat voor een 2e taart!! wauwie!
Geweldig zeg! Prachtig werk! Ik ben benieuwd naar nummer 3!
Prachtig, wat een talent!
wow!!! heeel leuk gedaan!!!
en dat voor een 2e taart 
superrrrrrrrr 
Bedankt allemaal hoor! Ik word er hartstikke verlegen van!
Ik heb het mezelf nu ook wel lastig gemaakt met die 3e taart, haha!
Heel mooi!Is de pompoen 2x een blanda van 12 cm of een 20 cm?
Hoi Fran! Het is inderdaad 2x een blanda, ik heb de 20cm gebruikt. Heb wel even staan twijfelen, maar 12 leek me zo klein, en ik ben wel van de bourgondische slag, haha! Ik ben trouwens speciaal voor deze taart naar de Ikea geweest, m'n arme baby een uur heen en een uur terug gesleept in de auto... Hoezo lichtelijk getikt....
Hoi Femke! Jouw pompoenhuisje is ook ontzettend leuk zeg! Vooral dat muisje op het kleedje, super grappig!
Hoi Anntje! Tuuuuuurlijk mag je mijn taartje inspipikken! Ik heb hem zelf ook 100% van andere pompoenhuisjes geinspipikt hoor!
Ik ben helemaal niet goed in het zelf verzinnen van iets compleet nieuws, ik haal mijn inspiratie ook uit al die geweldige, prachtige taarten op dit forum!
Tandje!!!!! je 2e taart pas en dan al zo goed!!
in één woord GEWELDIG
Echt super schattig je muizenhuisje!!
Prachtige taart!
Prachtig 
wauw! als mensen dit soort taarten maken als hun 2e taart snap ik waarom er niet zoveel reacties komen op mijn taarten.
Petje af!!!
Wauw wat een prachtige taart. Super gedaan voor een tweede. Mijn 10de was geloof ik nog niet eens zo mooi 
Ontzettend mooi!!
Zou hem ook graag willen opslaan
nou ja zeg!!!
ben wel heel erg benieuwd naar je volgende hoor!!!
je tweede pas?!?! ge-wel-dig!!!!
groetjes neeltje
Wauw! Heeeeeeeeeel mooi voor een 2de taartje! Mijn 2de taart kwam nog niet in de buurt van die van jou! Mag ik bij je in de leer komen
Op naar nummer 3!
Heel erg leuk! Was je vader vast helemaal blij mee! Voor een tweede taart echt goed hoor!
WAAW!!! Ik vind hem GEWELDIG!!!! 
2de taart????? Hmmm dan ben je echt een natuurtalent. Ziet er gewoon echt geweldig uit.
ik sluit mij bij de rest aan geweldig en dat voor je 2 de taartje. 
Tja, wat moet ik er nu nog van zeggen?? Alles is al gezegd!
uhm, wow, als dit echt je tweede taart is ben je gewoon een natuurtalent 
Tweede taartje???? Ik vind hem echt geweldig!!! Ik ga hem even op slaan, omdat dit taartje mij op ideeen brengt voor een nieuwe woning taartje voor mijn schoonouders. Maar of hij bij mij zo succesvol gaat lukken, is maar de vraag. Heb er pas 4 gemaakt, waarvan de laatste volledig mislukte........ 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 2e taart: een muizenhuisje voor mijn vader