Onderwerp: vulling kopen
Kun je voor je taartvulling ook gewoon die kwark of bavarois uit de supermarkt gebruiken? is dat niet te vochtig ofzo?
Is er eentje aan te raden?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling kopen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kun je voor je taartvulling ook gewoon die kwark of bavarois uit de supermarkt gebruiken? is dat niet te vochtig ofzo?
Is er eentje aan te raden?
Ik heb het nog nooit gedaan maar heb vaak gelezen dat het goed kan. Via de zoekfunctie kun je hier zeker wel een aantal topics over vinden.
De Monatoetjes worden vaak wel gebruikt, bv citroenkwarksmaak, bitterkoekjes, luchtige aardbeien pudding.
Bavarois zou ook wel kunnen, heb er geen ervaring mee maar komt op hetzelfde neer als mousse.
Kwark zou ik zelf niet doen, is wel erg vloeibaar.
Je kan een dijkje spuiten, maar de een doet dat wel en de ander niet.
Ik maak wel eens bavarois, soms gewoon met melk andere keer alleen met slagroom, gaat altijd goed (totnutoe) het loopt er in ieder geval niet uit. Je kunt de bavarois eerst op laten stijven zoals op de verpakking staat, maar deze week had ik een klein taartje gemaakt en daar had ik eerst de verse aardbeitjes in gedaan en de bavarois er zo overheen gegoten, in de koelkast op laten stijven, was wel een klein taartje hoor en ik had hem in een bol kommetje zitten tijdens het opstijven.
bedankt voor jullie reacties.. Ik ga het uitproberen en zal dan wel zien hoe het afloopt!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » vulling kopen