26

Re: grrr, ik stop ermee als t zo blijft gaan

jolan1982 schreef:

Hoe bedoelen jullie dat als je een zeil gebruikt?

En waar halen jullie de zeelandia marsepein? Die is wel duurder dan de funcakes of niet?

Ik betaal voor 6 kilo zeelandia 38,50 dus zelfs nog goedkoper dan die van funcakes

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

27

christol schreef:

Ik betaal voor 6 kilo zeelandia 38,50 dus zelfs nog goedkoper dan die van funcakes

mag ik vragen waar jij het koopt?

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

28

taartatelier dur in schiedam

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

29

sil schreef:

crisje...ik woon onder de rook van eindhoven ( liempde). Ben zelf niet zo'n held in autorijden op plaatsen die ik niet ken, maar je bent altijd welkom om hierheen te komen hoor.

Gezellig.
Maar om nu ff gezellie naar een wildvreemde te gaan...is wel n beetje eng  :lol:  1 op 1 vind ik toch anders als je met n boel anderen gaat freubelen.
Eerst maar eens msn doen?
Ik woon trouwens aan de andere kant van de EHVse rook. Half uurtje rijden is het nog.

30

christol schreef:

taartatelier dur in schiedam

dank je! ga een even rondneuzen wat ze nog meer hebben.. want met verzendkosten wordt het evenduur.. maar met andere dingen erbij kan het wel weer leuk worden!

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

31

Iedereen nogmaals bedankt voor de reacties.
Heb gisteren weer een poging gedaan met een Hello Kitty taart en t resultaat is stukken beter dankzij de tips hier.

Durf t taartje ook wel in de parade te tonen  :)

32

Hoi!

Ik las net eventjes dat je Funcakes gebruikt als fondant! Nou ben ik ook pas sinds april bezig en ik had precies hetzelfde probleem! Ik werd helemaal gek door dat mijn fondant steeds afscheurde! en ook ik wilde het opgeven! Maar de bestellingen blijven binnen komen en ik kan maar geen ´nee´zeggen :o

Nu gebruik ik veel de fondant van Wilton! Deze is KEI goed! :Y  Geen enkele taart is mislukt nu ik deze gebruik! Deze moet je wel op smaak brengen maar das de moeite niet ;)