Onderwerp: [Feedback] Geboortekaart-taartje
Voor het eerst een puzzelplaatje gemaakt...pff vond het veel werk en best wel moelijk....nog even verder oefenen dus.

Ik heb graag feedback!
Ik heb de oogjes nog aangepast...is het zo beter?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [Feedback] Geboortekaart-taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor het eerst een puzzelplaatje gemaakt...pff vond het veel werk en best wel moelijk....nog even verder oefenen dus.

Ik heb graag feedback!
Ik heb de oogjes nog aangepast...is het zo beter?
Hoi Dittie,
Het ziet er prachtig uit! mooi cadeau om te krijgen. Ik zou alleen proberen (en volgens mij is dat het moeilijkste deel) om de ogen wat aan te passen. Ik vind dat de baby nu een beetje treurig kijkt ipv blij. Maar helaas ben ik niet ervaren genoeg om je tips te geven hoe je dat voor elkaar krijgt...
Maar over het algemeen: SUPER!
Erg leuk!!
De ogen staan nu een beetje naar binnen gedraaid, volgens mij staan ze op het plaatje recht, dat ziet er meteen heel anders uit.
Verder wel heel netjes gepuzzeld!!
Even nog wat aangepast...
Bedankt voor jullie feedback!
mooie taart hoor!!!
Ik vind de oogjes zo mooier dan de eerste foto!! 
Leuk!
Maar wat betreft oogjes, je hebt nu dat bruine op het witte gelegd toch?
Kan je niet dat bruine in het witte leggen, zodat het vloeiender overloopt? Ik vind het zelf nu nog niet helemaal...
..misschien komt het gewoon op de foto zo over en is het in het echt minder storend.
Misschien ook voor de wangen, die gewoon in het gezicht doen ipv erop?
Verder is het hardstikke leuk geworden!
Leuk!
Maar wat betreft oogjes, je hebt nu dat bruine op het witte gelegd toch?
Kan je niet dat bruine in het witte leggen, zodat het vloeiender overloopt? Ik vind het zelf nu nog niet helemaal.....misschien komt het gewoon op de foto zo over en is het in het echt minder storend.
Misschien ook voor de wangen, die gewoon in het gezicht doen ipv erop?Verder is het hardstikke leuk geworden!
Bedankt voor je feedback!!
In het echt zie je dit minder...op de foto zie je heel erg de schaduwen, waardoor het contrast sterker wordt.
De volgende keer kan ik het wel eens proberen zoals jij hebt geschreven.
Ik had nu helaas ook niet veel tijd om allemaal dingetjes te proberen, aangezien ik met 2 zieke kindjes zit (en ik veeeel te weinig slaap krijg...dus niet op en top ben).
Maar voor mij valt er met het puzzelen nog veel te leren...dus ben blij met elke tip!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » [Feedback] Geboortekaart-taartje