1

Onderwerp: Ook ik wil beginnen!!

Goedenmiddag,

Net zoals velen waarschijnlijk eerst een tijdje meegelezen en gekeken naar de meest mooie creaties. Vervolgens het zelf ook willen maken. Nou dat is nog niet makkelijk zeg.
Durf ook nog niet mijn taarten te laten zien, zijn nog lang niet van het niveau dat ze 'showwaardig' zijn. Ik heb ook pas 3 taartjes gemaakt.

Even over mijzelf:
Ik ben Stefanie en heb een man en 2 schatten van dochters van 9 en 12 jaar. Mijn jongste vindt het leuk om taartjes te gaan maken op haar verjaardagspartijtje dus vandaar dat ik op dit forum terecht ben gekomen om te kijken wat er allemaal kan.
Het zal een zware kluif worden dus alle tips zijn van harte welkom!
Nog even door oefenen voordat ik de kinderen een beetje op weg kan helpen is dus nodig voordat ik mij in het diepe gooi.

Ik hoop hier veel te leren en leuke mensen te ontmoeten.

Groetjes!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

2

Re: Ook ik wil beginnen!!

Hoi Steffie,
Hartelijk welkom hier, en inderdaad, veel lezen maar en zelf oefenen. Maar het is wel verslavend hoor.
Veel bakplezier gewenst.

Bakgroetjes van Marinka!

3

Welkom hier! Maar eh... ik vind het juist zo leuk als ook andere beginners hun eerste taartjes showen, het is juist zo leuk om te zien wat je hebt gemaakt, dus overwin je schroom en kom maar op met die taartenparade!  :)

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

4

Nou Diana,

Je hebt me overgehaald hoor!
Ik heb net mijn eerste 2 taarten geplaatst bij de taartenparade.
Met lood in mijn schoenen omdat ze zeker nog niet showwaardig zijn.
Ik heb ze overigens samen met mijn dochter gemaakt dus wellicht is zij straks de nieuwe Cake Boss.
Wel gezellig om samen deze hobby uit te oefenen.

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

5

Goedemiddag allemaal,
ik ga zo meteen beginnen aan m'n eerste taart! Heb op meerdere sites rondgekeken maar kom toch steeds weer hier terug. Kon niet wachten om vanochtend alle spulletjes te gaan halen! Ik heb er zo'n zin in! Ik hoop dan ook maar dat mijn eerste baksel gaat lukken. Ben verder helemaal niet zo'n kook/bakwonder maar dit lijkt me wel zo leuk om te doen! Het gaat me niet eens om het opeten van de taart (al gelooft niemand in mijn omgeving dat)
O ja, ik kwam me hier voorstellen: ik ben Harma, 42 jaar, heb een dochter van 12, een vriend, en een stiefdochter van 13. Ik lees graag, doe aan yoga en probeer regelmatig hard te lopen  :Y  :nooo  Ik werk 4 dagen per week en wie weet is taarten maken mijn nieuwe hobby! Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn eerste resultaat!
Groetjes Harma

6

Ja hoor,
zie dat ik mijn voorstelbericht op de verkeerde plek heb gezet!
Sorry ik zal proberen het op de juiste plek te zetten  :s
Gr Harma