1 Laatst bewerkt door Zoetiteit (14-10-2010 08:42)

Onderwerp: Even voorstellen

Goedemorgen,

Mijn naam is Maris Maria, ik ben 31 jaar, woon in Haarlem, heb 1 zoontje (Mika) van 4,5 jaar en ik ben de eigenaar van Zoetiteit.

Ik kijk regelmatig op dit forum om inspiratie en ideetjes op te doen voor mijn site en shop (en natuurlijk blijf ik dan altijd veel te lang hangen door het zien van al die taarten  :9 ....)

Voor de mensen die Zoetiteit niet kennen; ik ben géén concurrent van 'De Leukste Taarten', ik verkoop/doe niets met taartendecoratie.

O.a. via dit forum heb ik ook Stijn gevonden, die bij jullie niet geheel onbekend is (o.a. winnaar van september's Cupcake Challenge). Hij heeft nu zijn eigen rubriek op de Zoetiteit-site, waar ik heel erg blij mee ben! Zijn tortilla wrap-taart is mijn absolute favoriet; ik ben gek op taarten die 'anders' en bijzonder zijn, en dan ook nog eens gemaakt door een leuke jonge frisse Belgische jongen; een perfecte aanvulling voor Zoetiteit  :)

Ik ben zelf (nog) geen ervaren taartenmaakster, heb zelfs vorige week pas mijn eerste taart gemaakt (schandalig, ik weet het...), maar ik ben niet heel erg ontevreden!
Het taartenvirus sloeg nog erger toe na een bezoekje aan de Taart & Trends Beurs... wow... dat wil ik ook kunnen....!
Binnenkort volg ik een 2e workshop en ga ik waarschijnlijk beginnen aan een puzzeltaart, dit lijkt me lastig, maar ik heb er zin in  :P
En als 'ie mislukt dan eet ik 'm op en doen we net of het niet gebeurd is, dat kan met de spullen uit mijn shop niet  :mad: (de artikelen uit de categorie Bijoux bijvoorbeeld, maak ik allemaal zelf, dus de armbanden/telefoonhangers met taart/cupcake-bedeltjes enz.).

Ik hoop dat ik zo genoeg over mijzelf heb verteld, en wie weet spreken we elkaar nog eens op dit forum!

Groetjes,

Maris Maria Renne

Don't spit on my cupcake and tell me it's frosting....

2

Re: Even voorstellen

Welkom! Dat je nog veel leuke taartjes zal maken (en wel foto's posten he in de taartenparade!)

3

Welkom hier! Bij toeval kwam ik vanmorgen terecht op jouw website en je verkoopt inderdaad hele leuke dingetjes met cupcakes en mooie armbandjes enzo, die ga ik onthouden als ik weer eens iets leuks zoek als cadeautje!

En je gaat je taartjes toch wel showen hier he? Ben benieuwd naar je 1e taart!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

4

Dank je wel, leuk om te horen! :)
Ik zal zo een fotootje van mijn eerste taart posten, ik wilde er wat voorzichtig mee zijn i.v.m. dat het mogelijk gezien kan worden als 'reclame maken'. Maar ik ben er best trots op en heb er zin in om aan mijn 2e taartenworkshop te beginnen!

Don't spit on my cupcake and tell me it's frosting....