1

Onderwerp: Oproep aan de facebook'ers onder ons!

Lieve lieve taartenfans,

Ik vind al die taartenbeurzen super leuk; echt waar; maar voor mij als Belgische studente (en voor behoorlijk wat andere Belgjes) is het gewoon niet te doen om bijvoorbeeld naar T&T te gaan.
Dat vinden we natuurlijk heel jammer en daarom is er nu een facebook-groep opgericht; namelijk de groep "wij willen een taartenbeurs in belgie"
Ze noemen zichzelf een evenement; je moet jezelf dus even op 'aanwezig' zetten en je kan eventueel nog commentaar op het prikbord zetten. Als er genoeg 'aanwezigen' zijn wordt de beurs echt georganiseerd!! De taartenfee heeft alvast laten weten dat ze aanwezig zal zijn.
Tot en met 30/11 kunnen mensen zichzelf aanmelden als aanwezige. Stuur er dus a.u.b. zoveel mogelijk mensen op af om zichzelf aan te melden als aanwezig!

Dit is de link naar de pagina: http://www.facebook.com/event.php?eid=146880342021555

Ik ben alvast elke stemmer heel dankbaar en ik denk dat een aantal Belgen zich daar bij aansluiten  :Y

Heel veel liefs,
Veerle

2

Re: Oproep aan de facebook'ers onder ons!

Ik ben er al bij aangesloten :) ik ben ook student met een beperkt taartbudget dus ik hoop ook echt dat de beurs er komt (en liefst zo snel mogelijk natuurlijk  :+ )

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

3

Ja inderdaad liefst zo snel mogelijk; volgend jaar rond deze tijd woon ik in Nederland  :lol:
Vandaar dat ik zo weinig budget heb: student met een vriendje in NL en ik ga elk weekend daar naartoe... Er zijn eenvoudigere combinaties in de wereld  :lol:
Bedankt voor het aansluiten in ieder geval!!!  :Y Hopelijk volgen er nog heel veel jouw voorbeeld  O-)

4

Ook aanwezig!  :Y

5

Ik had me al als "aanwezig" gezet! Hoop ook dat die beurs er heel snel komt!

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

6

Ik hoop het ook! En hopelijk volgen er nog heel veel die zichzelf aanwezig zetten want we kunnen alle steun wel gebruiken denk ik zomaar  :Y

Het is voor mij vooral afhankelijk van de datum.
Maar als de locatie niet te ver in Belgie is ga ik zeker heel erg mijn best doen om erbij te zijn.
Heel veel succes meiden, ik wens jullie ook zo'n leuke beurs als T&T toe!!!!

Jammie, jammie!

8

Bedankt Saskia! Ik hoop echt dat het er komt!
Het treinkaartje vanaf R'dam naar T&T kostte ongeveer net zoveel als het volledige budget dat ik op T&T had kunnen spenderen. Ik baalde echt  :grr:
Dus huphup België  :lol:

9

Ik doe mee!!  :D

10

Super Stijn; intussen zijn er meer dan 100 aanwezigen bijgekomen sinds ik deze oproep lanceerde  :Y
Bedankt allemaal! De organisatoren hebben op maandag laten weten dat de beurs en waarschijnlijk komt en dat ze zoeken naar een locatie (wat hoogstwaarschijnlijk Mechelen wordt). Als er mensen vanuit Antwerpen of de randstad van Antwerpen met de auto naar Mechelen gaan en een passagier kunnen meenemen; laat het me dan aub weten  :lol:

11

ik ben eens benieuwd, komt wel heel wat bij kijken zo een taartbeurs   :Y

12

Klopt; maar ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat ze er komt.
Liefst ergens begin 2011; dan kan ik een toegangskaartje vragen voor mijn verjaardag  O-)

13

:D Mooi meegenomen

14

Ik zou in ieder geval niet klagen; haha  :D

15

Mechelen, zo veeeeeeeeer!  :x

Groetjes van Natascha!

16

Van waar moet je komen Vicarth?
Ze organiseren er natuurlijk maar eentje voor heel België en dan is Mechelen wel best centraal gelegen. Een geheel strategische ligging dus  :thumb:

17

Ik moet van Sint-Laureins komen (tegen Eeklo). Misschien dat ik tegen dan wel iemand vind voor te carpoolen of zo. Gent was anders ook wel centraal hoor  :D

Groetjes van Natascha!

18

Haha het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk  ;) Gent zou voor mij geen optie zijn; wat ik dan spendeer aan treinticket en inkom staat gelijk aan het budget dat ik als arme studente kan opbrengen voor de volledige beurs   :(

19

Ik heb heel veel vrienden al aanwezig doen klikken... ik denk dat ze allemaal hopen dat ik ze met een taartje beloon  :lol:

Belgische webshop taartdecoratie en bakkerij grondstoffen - www.prettysweets.be

20

Hmmm Mechelen is nog niet echt bij de deur  :think: maar toch al dichter dan T&T dus aanwezig ben ik waarschijnlijk wel  :lol: . Weet je al iets van een datum?

x Liefs van Lien x
Lekkere recepten, taarten, cupcakes en reviews: www.joligateau.be

21

Klungelaar: super dat je zoveel vrienden aanwezig hebt laten klikken; dat heb ik ook gedaan  :lol: En een taartje in ruil? Zorg dat ze meekomen, een workshop volgen en dat ze het zelf doen  :lol:
Liens: geen idee; ik zou zeggen hou de fb-pagina in de gaten  :Y

22

ik heb me ook al aangemeld!  :)

23

Veerle schreef:

Klopt; maar ik hoop echt uit de grond van mijn hart dat ze er komt.
Liefst ergens begin 2011; dan kan ik een toegangskaartje vragen voor mijn verjaardag  O-)

januari 2011: Dutch cake event in Beek (bij Maastricht)

20 maart 2011: Love-to-bake-happening in Brunsum (bij Heerlen)

eind mei 2011: Suikerkunst beurs in Alphen aan de rijn

oktober 2011: T&T

dit zijn de beurzen die al bekend zijn voor volgend jaar.... misschien iets om rekening mee te houden??

24

Hoi Nathalie;
lief dat je dat lijstje doorgeeft; dat is inderdaad erg leuk.
Op zich is de toegangskaart financieel gezien niet het probleem; het treinkaartje naar de beurzen wel. Ik ben elk weekend in Rotterdam; dus ik dacht: vanaf Rotterdam naar T&T; hoe duur kan dat zijn? Bleek dat ik nog €25 aan treinkaart zou moeten betalen. Dat kan ik als student gewoon niet betalen; jammer genoeg.

Gelukkig woon ik volgend jaar in Nederland en is het dan misschien makkelijker  O-)

25

Veerle schreef:

Hoi Nathalie;
lief dat je dat lijstje doorgeeft; dat is inderdaad erg leuk.
Op zich is de toegangskaart financieel gezien niet het probleem; het treinkaartje naar de beurzen wel. Ik ben elk weekend in Rotterdam; dus ik dacht: vanaf Rotterdam naar T&T; hoe duur kan dat zijn? Bleek dat ik nog €25 aan treinkaart zou moeten betalen. Dat kan ik als student gewoon niet betalen; jammer genoeg.

Gelukkig woon ik volgend jaar in Nederland en is het dan misschien makkelijker  O-)

Sparen :) Ik ben ook student hoor!