1

Onderwerp: [Gezocht/Tips gevraagd] Nougatine (of andere leuke zijkant bedekkers)

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar nougatine. Nu kun je in de supermarkt natuurlijk wel die zakjes halen van Dr. Oetker, maar ik heb liever van die potten (of nog grotere verpakkingen  ;) ) als die ze onlangs bij de Lidl verkochten. Ik heb er toen wel 2 meegenomen, maar had er achteraf veel meer mee moeten nemen. Iemand enig idee waar ik voor een redelijke prijs nog zulke potten kan kopen, of andere groot verpakkingen voor een leuke prijs?

Ik gebruik ook wel eens hagelslag of vlokken voor de zijkanten van mijn slagroomtaarten, maar vind nougatine vaak toch het netst staan. Overigens ben ik eventueel ook wel geïnteresseerd in van die gekleurde chocovlokken zoals ze op de Hema taarten gebruiken, dat is ook wel erg vrolijk, dus als iemand daar een suggestie of tip voor heeft: ook graag!!  :Y

Alle suggesties zijn welkom!!

Alvast hartelijk dank voor het meedenken!

Groetjes Freija

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

Re: [Gezocht/Tips gevraagd] Nougatine (of andere leuke zijkant bedekkers)

bij de sligro worden die dacht ik verkocht

carpe diem

3

Ja ik haal dit altijd bij de Sligro.
Hazelnootkrokant, pindakrokant en chocolade schilfers. Deze glanzen ook mooi. Vind ik mooier dan vlokken.

Afijn Suc6!!

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

vragen over waar een product wordt verkocht hoort niet in deze rubriek
Ezelsbruggetje: op marktplaats open je ook geen advertentie om te vragen waar een product verkocht wordt.

[move]---> TD algemeen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Nougatine haal ik altijd bij de hanos in grote verpakking..
Daar hebben ze ook wel vanalles van chocolade.. maar de chocolade schilfers haal ik zelf dan weer altijd met een chocolade winkeltje..

6

Amandel schaafsel, zie je ook regelmatig op de zijkant.
Nougatine zelf maken een optie ?

Christine.

7

Super bedankt voor de tips voor zover  :Y . Helaas zit de Hanos niet echt in de buurt. Denk dat ik de pas voor de Makro nog maar een keer leen, eens kijken of ze het daar wellicht ook hebben!

8

in duitsland bij de lidl heb gewoon tray gekocht super goedkoop weet alleen nie of je in de buurt woont :)

9

Die van de Lidl is echt super lekker!!  :Y  helaas hadden ze ze hier maar tijdelijk. Ik woon in de buurt van Rotterdam, Duitsland is dus helaas wat ver, anders had ik het wel geweten!!!

Denk dat als ik in november naar Groningen ga ik ff de grens over ga, wellicht dat ze het daar dan stiekem nog hebben. Zou mooi zijn!