1

Onderwerp: Bosvruchten kwarktaart

Ik wil voor aanstaande vrijdag een kwarktaart maken. Nu is het zo dat mijn vriendin gek is op bosvruchten. Heeft er iemand een lekker recept voor bosvruchten kwarktaart?

2

Re: Bosvruchten kwarktaart

Ja natuurlijk, die van Dr oetker! Is heerlijk, haha! Of je gooit een blik bosvruchtenvlaaivulling door de kwark zoals ik laatst heb gedaan, was ook heerlijk!

Jacqueline

3 Laatst bewerkt door Vizzstick (13-10-2010 21:15)

ik heb deze al een aantal keer gemaakt en hij is gigantisch lekker.  :thumb:
Niet echt kwarktaart, maar wel hetzelfde idee met mascarpone, yoghurt en slagroom! *kwijlt nu al*  :lol:

http://www.ah.nl/recepten/recept?id=342 … chtentaart

*edit* linkje erbij is wel handy he  :o

4

*kwijl* die recepten van dr Oetker en de Ah lijken mij beiden heerlijk.  :9  Welke nu te maken hihi.. dank jullie wel voor het meedenken lieve meiden.

5

:D  keuzes he  :D

Wat ik trouwens gewoon heb gedaan bij het recept van de AH is ipv losse bosvruchten, een doos diepvries bosvruchten en wat extra frambozen genomen. scheelt wat geld, is makkelijker en net zo lekker.  ;)

Ik maak altijd aardbeienkwarktaart van dr Oetker. Ik neem dan echter de naturel versie, pureer wat aardbeien en vul dat aan met water tot de hoeveheid water dat aangegeven is. Misschien werkt dat ook met bosvruchten?

7

Ìk neem altijd van dr oetker de naturelversie, maar gooi er bosvruchten (of aardbeien) kwark doorheen. Ook heeeeeeeel lekker.

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

8

Almie schreef:

Ìk neem altijd van dr oetker de naturelversie, maar gooi er bosvruchten (of aardbeien) kwark doorheen. Ook heeeeeeeel lekker.

Oh, dat is een goed idee! dat ik dat zelf niet heb bedacht, ik heb nog een pak naturel staan!