Onderwerp: Eindelijk maar toch, ik stel mij voor
Zo het is hier even rustig, manlief ligt al bed, vroeg maar hij maakt dan ook lange dagen(s'morgens om 5:00 uur weg en tegen 19:00 uur thuis). Hij werkt langs de weg en helpt nu bij het asfalt mee, hij zit in de wegafzettingen. Wierd is 31 jaar en we zijn nu bijna 5,5 jaar samen en wonen al 5 jaar samen in Groningen. Hij woonde hier al toen we wat kregen.
We zijn nu op zoek naar een leuk plekje met tuin en garage voor onze mercedes uit 1992, wellicht denken jullie ouder auto maar hij heeft mij gelukkig nog nooit laten staan, even afkloppen..
Genoeg over ons nu een stukje over mijzelf;
Ik ben 25 en rij sinds mijn 10de paard, op dit moment heb ik twee paarden, Karma een dame van 18 welke last heeft van atrose, een aantal jaren hebben we geprobeerd met medicatie haar zonder pijn te laten lopen. Na 8 jaar is dit eindelijk gelukt. We hebben haar inmiddels dik een jaar goed kunnen laten lopen. Karma is een Kwpn-er en heeft in 2007 een veulen gekregen. Dit paard hebben we ook nog, deze is mijn zusje aan het beleren.
Daarnaast heb ik nog een paard, Roos een hele dikke boef! Zij is een merrie, maar gedraagd zich als een hengst! Met haar ben ik sinds een half jaar bezig om haar bitloos te rijden, dit omdat zij enorm sterk is en ik vind dat niet kunnen.
In totaal hebben we 5 paarden op stal. Ik ben dagelijks op stal te vinden, na mijn werk als taxichauffeur bij het leerlingenvervoer, s'morgens en s'middags breng ik kinderen met gedragsproblemen naar en van school.
Binnenkort gaan Wierd en ik een geregistreerd partnerschap met elkaar aan, hier zijn we nu druk mee bezig.
Tja wat wil je nog meer weten?
Vraag het maar...
http://bijjolan.blogspot.nl/