1 Laatst bewerkt door Arianne (13-10-2010 15:19)

Onderwerp: Een keer een ander soort geboorte taart!

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste Wonky project. Wat zag ik hier tegenop. Niet omdat ik hem niet wilde maken hoor want ik wil deze al maken zolang ik taarten bak :Y . Maar gewoon omdat hij me zo moeilijk leek schoof ik het alsmaar voor me uit.

Gelukkig was er iemand in mijn vriendenkring net bevallen en wilde ze graag zo'n 'scheve' taart :lol: Ik vond hem echt heel moeilijk om te maken en het stoom kwam af en toe uit mijn oren  :mad:
Ik had gelukkig de dvd Van Lindy Smith besteld en kon dus lekker afkijken ;)  Een echt aanrader!

Op een paar kleine schoonheidsfoutjes na ben ik echt super trots op het resultaat :Y
Het ruitje wat erin verwerkt zit is het ruitje van het geboortekaartje.
En ook het baby kamertje is zwart wit (ruitjes, stippeltjes enzo) Echt heel gaaf en eens wat anders.

Hij is gebakken van biscuit en iedere taart is gevuld met een laagje aardbeienjam, een laagje slagroom met stukjes verse aardbeien en perzikjes en een laagje banketbakkersroom.

Hier komt hij.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-4URS8W3B.jpg

2

Re: Een keer een ander soort geboorte taart!

Wauwww !! en wat een gave kleuren voor een geboorte taart !!  :thumb:

Stoer!
Echt wijs!

4

Super!!

Wat een stoere geboorte taart! :thumb:

Ik vind hem echt heel goed gelukt  :thumb: e :thumb: n ben ook gaan kijken naar de dvd; helaas is er voor die prijs even geen budget na een weekendje T&T. 
Hoelang duurt de dvd en vertelt ze alleen de basis of geeft ze ook andere ideeën voor de topsyT?

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

6

Wauw die is echt supermooi!!!

Groetjes Eline

7

Wauw, super!! Wat origineel, wat hip voor een geboortetaart! Knap gedaan hoor, hij is schitterend!  :thumb:

8

Die is gaaf zeg!

9

hij is zo gaaf!!!
supermooi, strak, stoer! ja echt helemaal mijn smaak!
hij viel mij al op op cakecentral en toen wist ik eerst nog niet eens dat hij van jou was! nogmaals dank voor alles ;)

groetjes

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

Love it!

Groetjes Natasja!

11

Helemaal geweldig !!! Helemaal mijn smaak  :thumb:

Veel liefs Rafaëla

12

kwebbeltje schreef:

hij is zo gaaf!!!
supermooi, strak, stoer! ja echt helemaal mijn smaak!
hij viel mij al op op cakecentral en toen wist ik eerst nog niet eens dat hij van jou was! nogmaals dank voor alles ;)

groetjes

Je kan wel heeeel goed Engels hahaha :lol: .
En geen dank, je moest een weten hoeveel mensen jij helpt en inspireert :Y .
Ik ben blij dat ik je kon helpen met het ruitje. ;)
Doei doei.

13 Laatst bewerkt door Arianne (13-10-2010 15:27)

zoethoudertje schreef:

Ik vind hem echt heel goed gelukt  :thumb: e :thumb: n ben ook gaan kijken naar de dvd; helaas is er voor die prijs even geen budget na een weekendje T&T. 
Hoelang duurt de dvd en vertelt ze alleen de basis of geeft ze ook andere ideeën voor de topsyT?

De eerste dvd duurt bijna 2 uur en ze laat allemaal verschillende stijlen zien.
De dvd begint met de basis waar ze alles heel duidelijk uitlegt.

Op de tweede dvd staan allemaal extra's. Ook erg leuk om een keertje te bekijken.

Hij is het geld dubbel en dwars waard maar ik kan me voorstellen dat je door de beurs al door je centjes heen bent hahaha :lol: .

Doei doei.

14

echt super coolie taart!! Vraagje is dat ruitrandje stof of heb je dat geprint?

15

Supermooi!! Ook heel apart om de baby een keer in een ander kleurtje te zien  :)  Echt knap gedaan!!

16

Toeties schreef:

echt super coolie taart!! Vraagje is dat ruitrandje stof of heb je dat geprint?

Het ruitjes is geprint op frosty sheet. Eetbaar en buigzaam.

17

Wat een gave taart zeg  :Y!!!! Heel leuk, ook die kleuren, ik houd wel van zwart, zilver, wit, zeker  :thumb: !

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

18

oooh wat een toptaart!!! geweldig!!!! Die staat ook op mijn verlanglijstje bovenaan om te maken...

groeten, Bianca
TAART in huis

19

Wauw wat een bijzondere geboorte taart, echt heel erg mooi! Zo strak onsdanks dat het een nieuw project was! Echt heel gaaf!

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

Echt super gaaf  :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

21

Echt een hele stoere gave taart hoor!! vind vooral de kleuren erg mooi, het is weer eens iets anders dan het blauw en rose (alhoewel ik die ook altijd erg mooi vind!)
Ik wil ook nog een keer eentje maken haha maar ik durf het ook nog niet aan, toch maar een keer de stoute schoenen aantrekken  :Y

Groetjes, Jolanda

22

Nou deze is ook al net zo mooi als die van Kwebbel.
Heel apart zo in het zwart/wit/grijs, voor een geboortetaart.
Wauw :thumb:

groetjes Bianca

Groetjes Bianca Wolst

23

Errrrugggg mooi :Y

Be in love with what you have

24

WOWIE. Wat een superchique, supergave, prachtige wonky stapel. ECHT FANTASTISCH.

25

Hij is geweldig!!!!!
Ik vind het persoonlijk voor een geboortetaart niet zo leuk, maar het is een fantastisch knap gemaakte en goed gedecoreerde taart!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"