Onderwerp: welke mix beste voor goeie cupcakes?
welke mix vinden jullie het best werken voor cupcakes? het liefst die niet heel lang moet bakken...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke mix beste voor goeie cupcakes?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
welke mix vinden jullie het best werken voor cupcakes? het liefst die niet heel lang moet bakken...
Funcakes!
ja die van funcakes is heerlijk!
bedankt! ik heb deze meteen besteld...
geldt jullie'enthousiasme ook voor de biscuitmix van Funcakes; qua rijzen en garen enz. de biscuitmix die ik normaal gebruik is in 25 min. gaar op 160 graden, en heeft bij 250 gr. 200 gr. eieren nodig en 25ml. water. een iets andere samenstelling dus....
Ja hoor..ook funcakes!
Ik doe wel altijd meer in mn bakvorm, als ik aanhoud wat op de zak staat word ie bij mij niet zo hoog...
Zou je de mix van biscuit ook niet kunnen gebruiken voor cupcakes? of stel ik nu een hele stomme vraag
Zou je de mix van biscuit ook niet kunnen gebruiken voor cupcakes? of stel ik nu een hele stomme vraag
Die is te droog, omdat je nu geen vulling gebruikt. Het is voor cupcakes lekkerder als de cake wat zwaarder en zoeter is (met boter)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » welke mix beste voor goeie cupcakes?