26

Re: Jules springt...

je kunt voor de lichtjes ook een leeg wc rolletje nemen en dan afsnijden, daar fondant omheen doen.

heb ik niet van mijzelf maar heb ik ook eens in een topic gelezen bij een dummie :o

Groetjes, Franka

27

boonsnic schreef:

MMMMMMMMMMmmmmmmm :think: duidelijk verhaal tot aan ik heb onder het dekseltje een leeg theelichtje geplakt???? maar dat zal wel aan mij liggen  :lol: "blond duzzzzzz"

Maar heel erg bedankt voor de uitleg wat zeg ik supersnelle uitleg.
Ben wederom weer aan het kijken ha ha en hij staat hoog op mijn to-do lijsje.

Eigenlijk met stip op 1 :lol: zal eens een berg dummy's bestellen!!!

Met een leeg theelichtje bedoel ik dat ijzeren dingetje dat om het kaarsje heenzit. Dat heb ik dus onder het dekseltje geplakt zodat ze mooi en de cirkeltjes blijven zitten en er dus ook niet af kunnen glijden als je de taart een beetje schuint houdt.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

28

tamara14 schreef:
boonsnic schreef:

MMMMMMMMMMmmmmmmm :think: duidelijk verhaal tot aan ik heb onder het dekseltje een leeg theelichtje geplakt???? maar dat zal wel aan mij liggen  :lol: "blond duzzzzzz"

Met een leeg theelichtje bedoel ik dat ijzeren dingetje dat om het kaarsje heenzit. Dat heb ik dus onder het dekseltje geplakt zodat ze mooi en de cirkeltjes blijven zitten en er dus ook niet af kunnen glijden als je de taart een beetje schuint houdt.

Ja dat had ik wel door, maar effe kijken hoe leg ik het uit, je zet een theelichtje in de houder om aan te steken, en je plakt er een op het dekseltje maar dan past dat toch niet, en nu ik het zit te typen valt mijn frank/euro,   :grr:  :+
de kaarsjes zitten er alleen in om effe aan te steken en daarna gaan die eruit hé he' zoals gezegd dom & blond :thumb:  :thumb:
Het is helemaal duidelijk, en heb "weer" even kunnen kijken  :lol:

Lieve groetjes van Nicole

29

boonsnic schreef:
tamara14 schreef:
boonsnic schreef:

Ja dat had ik wel door, maar effe kijken hoe leg ik het uit, je zet een theelichtje in de houder om aan te steken, en je plakt er een op het dekseltje maar dan past dat toch niet, en nu ik het zit te typen valt mijn frank/euro,   :grr:  :+
de kaarsjes zitten er alleen in om effe aan te steken en daarna gaan die eruit hé he' zoals gezegd dom & blond :thumb:  :thumb:
Het is helemaal duidelijk, en heb "weer" even kunnen kijken  :lol:

http://smileys.smileycentral.com/cat/3/3_3_20.gif Nu ik jouw uitleg zit te lezen moet ik er idd ook wel om lachen want je kan ook zo opvatten natuurlijk. Kzal in het vervolg de woorden wat beter uitkiezen :D

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

30

supermooie taart! wauw!!!  :thumb:

Groetjes van Natascha!

31

voor mij is het helemaaaaal duidelijk!!! ik vind het zo gaaf en staat ook bij hoog op mijn to do lijst! de dummy's liggen er al

N-Joy Cakes

32

Prachtig en kleurrijk geheel!

Forget love, i'd rather fall in chocolate!

33

Jeetje wat een mooie dummie zeg!!!!!. bedankt voor je inspiratie!!.

34

Wat een supervrolijke taart!  :Y

35

wauw dit vind ik een hele leuke en vrolijke taart mooi hoor

Wauw,geweldig!!!! :thumb:
Daar zullen ze héél blij mee zijn!! :Y
Mijn dochtertje is gisteren gestart op school,heb nog geen idee wat ze doen met de verjaardagen,maar wil me best "opofferen" om iets te maken! ;)

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

37

Wat een prachtige taarten zeg, je zou hopen dat er elke dag een feestje was.
Maar even een vraagje, worden de kinderen in groep 2 geen 5 jaar?
Ik zie maar 4 kaarsjes of gaat dat anders?
Willy