Onderwerp: " wokkel " maken.
Ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen... Heb zoekfunctie gebruikt maar kon er niks over vinden. De vraag zegt het al, hoe maak je zo'n wokkel? Tsja, een gedraaide sliert zeg maar. Hoop dat jullie me snappen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » " wokkel " maken.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik weet even niet hoe ik het anders moet noemen... Heb zoekfunctie gebruikt maar kon er niks over vinden. De vraag zegt het al, hoe maak je zo'n wokkel? Tsja, een gedraaide sliert zeg maar. Hoop dat jullie me snappen
ik draai de "lintjes" om mijn chopsticks heen, en laat ze zo drogen!
Maar ik denk dat alles wat mooi rond is op zich handig is!
Ja hoor, kan ook om een pollepel en zelfs om een satéprikker. Probeer wat uit en varieer!
Ben blij dat jullie me in ieder geval snappen
Hoelang moet je ze ongeveer laten drogen? Bewaren in tupperware bakje kan,of wat ie dan weer zacht?
Nee, niet luchtdicht, dan droogt het niet goed. Gewoon aan de lucht laten drogen. Na een halve dag heel voorzichtig proberen, na 2 dagen is het keihard. Bij mij tenminste, ik gebruik fondant.
Voor wokkels gebruik ik ook fondant+tylose. Dan idd aan de lucht laten drogen.
Nou ik heb ze klaar liggen hoor.... Heb het om een rietje gedaan! Hoe gaat ie er strakjes vanaf? Gewoon schuiven als ie hard is? Heb ook de lusjes voor een strik klaar liggen... Ben gewoon zenuwachtig of het gaat lukken
Ja, gewoon schuiven Wel zeker weten dat hij helemaal hard is, anders barst hij. Dan heb je er twee
Ik heb even meegelezen! Leuk ja! Ga ik ook eens proberen!!!
Bedankt voor de tips hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » " wokkel " maken.