1

Onderwerp: Jules springt...

uit de verjaardagsdummie voor de klas. Vorig jaar heb ik er een voor de 1e kleuterklas mogen maken en dit jaar is de 2e kleuterklas aan de beurt ;) Ik vind dit soort taarten toch zoooooo leuk om te mogen maken.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XN7V63TH-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TUQ6U3CH-D.jpg
Met de kaarsjes open

http://www.mijnalbum.nl/Foto-O6OZXXNU-D.jpg
springende Jules;)

Met wat inspiratie uit de nieuwe Mjam.

Groetjes,
Tamara

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

2

Re: Jules springt...

Heel erg leuk en vrolijk!

3

Wow, echt een geweldige taart en prachtige kleuren !!  :thumb:

4

Heel erg leuk!! Zullen ze vast heel blij mee zijn op school; maakt een verjaardag extra feestelijk.

Ik schaam mij diep,...bij mij in de klas doen we het nog steeds met een oud aftands ding van voor mijn taartenbedrijf.. Heb gewoon elke keer geen tijd een nieuwe te maken.

Komt er misschien ooit nog van..

Zoete groetjes, Marjolein

5

Wat een superleuke! Die klassen boffen maar!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

6

Wauw Tamara wat vind ik deze super super mooi  :Y  zo kleurrijk en vrolijk!!!!Echt TOP :thumb:  :thumb:  :thumb:  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

zoooo, dit is een supermooie taart voor school, heel decoratief en mooie felle kleuren.

Gr. Bianca

Groetjes Bianca Wolst

8

Wat is ie leuk... moet er ook maar eens maken voor peutertjes op de creche!

9

mooi!

10

hartstikke mooi !!!

Groetjes, Conny

11

Geweldig gedaan! Heel mooi en vrolijk zeg. Daar zullen de kindjes blij mee zijn zeg.

Groetjes Maris

Nieuwsgierig? Kijk op http://rissie.haaralbums.nl/
Life is like a rollercoaster, so slow down!

12

Wat een leukerd!!! Lekker vrolijk!

13

misschien een heel domme vraag, maar hoe gebruiken ze die dummy dan? vind ze prachtig, en zou willen voorstellen voor men zoontje zen klas ook zo eentje te maken, maar is dat dan enkel om bij te zingen en kaarsjes uit te blazen? of is er soort van doosje in, waarin de juf de geschenkjes heeft zitten waaruit ze mogen kiezen?
hier mogen de kindjes een kleinigheidje kiezen van de juf, bv autootje ofzo

Let's have a Cake Good Day !!!

14

O Tamara geweldig zeg, een supergezellige/feestelijke dummy,
en juul is zo leuk hier zijn ze er allemaal weg van  :Y

sla hem op oke.

Lieve groetjes van Nicole

15

ooo..wow...moooooooooooooiii.....

Vandaag is een taart dag...taart decoreren of taart eten...hhhmmm....:D

16

WOW!
Wat een mooie taart! Mooie kleuren, vrolijke kleuren en zo supernetjes afgewerkt! Ik ben er stil van...

17

Die ziet er flitsend uit zeg....geweldige kleuren combinatie!

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

18

Wauw, hij is geweldig!!!!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

Deze is erg leuk en vrolijk, kan me voorstellen dat ze er blij mee zijn

Groetjes van Nicole!!

20

Wat een heerlijke vrolijke taart!

21

geweldig!!!

hoe maak je die houders+deksels voor de kaarsjes? als je het van marsepein maak wordt het dan niet te warm als de kaarsjes aan gaan?

N-Joy Cakes

22

aegle schreef:

misschien een heel domme vraag, maar hoe gebruiken ze die dummy dan? vind ze prachtig, en zou willen voorstellen voor men zoontje zen klas ook zo eentje te maken, maar is dat dan enkel om bij te zingen en kaarsjes uit te blazen? of is er soort van doosje in, waarin de juf de geschenkjes heeft zitten waaruit ze mogen kiezen?
hier mogen de kindjes een kleinigheidje kiezen van de juf, bv autootje ofzo

Die gebruiken ze idd om bij te zingen en dan mag de jarige de kaarsjes uitblazen en krijgen ze een kleinigheidje van de juf. Het is toch echt een feestje voor de kids in de klas als ze dan ook nog de kaarsjes mogen uitblazen, dat vinden ze géwéldig.

@Iedereen: bedankt voor alle lieve reacties, ben er stil van :o

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

23 Laatst bewerkt door boonsnic (13-10-2010 09:05)

NiQ schreef:

geweldig!!!

hoe maak je die houders+deksels voor de kaarsjes? als je het van marsepein maak wordt het dan niet te warm als de kaarsjes aan gaan?

Ja dat zou ik ook wel eens willen weten hoe die te maken, ik weet dat er op zich niet veel mee gebeurt voor die korte tijd dat ze aan zijn, MAAR HOE MAAK JE DIE DINGEN  :think:

Ben trouwens WEER aan het kijken  :lol:  ik vind hem zo leuk ben er helemaal "verlieft "op

24 Laatst bewerkt door tamara14 (13-10-2010 09:09)

boonsnic schreef:
NiQ schreef:

geweldig!!!

Ja dat zou ik ook wel eens willen weten hoe die te maken, ik weet dat er op zich niet veel mee gebeurt voor die korte tijd dat ze aan zijn, MAAR HOE MAAK JE DIE DINGEN  :think:

Zal ik jullie dan eens uit jullie lijden verlossen :lol:  :lol:
Ze brandden idd niet heel erg lang dus van de warmte zal er niets mee gebeuren.

Fondant met tylose uitrollen en dan heb ik er een lang "lint" van gesneden. Deze om een theelichtje gerold en dan een beetje speling geven, afsnijden en aaneen plakken met lijm. De dekseltjes uitgestoken met een cirkeluitsteker en dan alles goed laten drogen. Kadootjes gemaakt van fondant, strikje erom en bovenop het dekseltje vastplakken. Ik heb onder het dekseltje een leeg theelichtje ondersteboven geplakt (gewoon met secondelijm want wordt toch niet gegeten) zodat ze er niet af kunnen glijden. Dan vastplakken op de ondergrond. En that's it!

Ik hoop dat ik t een beetje duidelijk heb uitgelegd. Het is echt belangrijk om alles goed door en door te laten uitharden.

Groetjes,
Tamara

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

25

MMMMMMMMMMmmmmmmm :think: duidelijk verhaal tot aan ik heb onder het dekseltje een leeg theelichtje geplakt???? maar dat zal wel aan mij liggen  :lol: "blond duzzzzzz"

Maar heel erg bedankt voor de uitleg wat zeg ik supersnelle uitleg.
Ben wederom weer aan het kijken ha ha en hij staat hoog op mijn to-do lijsje.

Eigenlijk met stip op 1 :lol: zal eens een berg dummy's bestellen!!!