1 Laatst bewerkt door petrawb (12-10-2010 21:42)

Onderwerp: vragen bustier bekleden!!!

ik ga misschien voor half november een bustier maken en heb ff zitten kijken op de site... ik zie dat ze eerst met een huidskleurige laag bekleed zijn en daarna nog met de aankleding.... dus in feite 2 lagen...

moet dat persee of kan ik bijv ook alleen de boobs huidskleurig maken en de rest alleen met de kleding of wordt dat heel lelijk?
wordt de taart dat niet zwaar?
moeten de blanda's gestut worden?

maak ik een fout in mijn berekening als ik zo'n 55 euro kwijt ben aan materiaal voor 1 bustier??? (2 blanda's 12 cm en een 4kant van 24x24 of 28x28)

alvast bedankt!!

2

Re: vragen bustier bekleden!!!

Bij de HOw To staat een goede beschrijving van Kwebbeltje.
En 55 euro imateriaal s wel een beetje veel in mijn ogen, ik verkoop ze voor 45 euro.

Veel taart plezier

3

maar hoeveel marsepein gebruik jij dan?? volgens de tabel heb je 900 gram ofzo nodig voor een 4kant van 28x28..... en dat dan 2 keer???? met een beetje extra voor de boobs???

4

Huidskleur alleen onder de boobs is voldoende. Ik zou trouwens een rechthoek nemen ipv een vierkant...

5

ok! thanks!!... en als ik geen rechthoeking heb?? ik heb wel een lasagne schaal, maar ik weet niet of die breed genoeg is voor de blanda's..... maar zou dat eventueel wel kunnen als het past?

6

Dan maak je 2 vierkanten, en snijd 'm door de helft. Daar leg je dan de boobs op. Het grote vierkant is dan het lijfje.
I.p.v. alleen doorsnijden kun je een een dunne vierkant bakken en dan doorsijden en stapelen. En de totale vorm is mooier dan bij een vierkant met 2 boobs, vind ik persoonlijk.

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=111683