1 Laatst bewerkt door Arianne (05-10-2010 16:42)

Onderwerp: FOODWRITERS!!!!! Wie heeft hier nog meer problemen mee.

Zomaar even een vraagje.

Aangezien ik niets op de zoekfunctie terug kan vinden zal ik wel de enige zijn die er problemen mee heeft :P

Maarrrrr.....bij mij doen ze het na een paar streepjes al niet meer :s .

Ik wilde om de bruine stippen van baby jaguar zwarte lijntjes zetten. Na de 4de stip heb ik maar een cd stift gepakt :mad: want de food writer was weer eens op en ik wilde hem toch afmaken.
Dit beestje hebben we dan ook helaas niet op kunnen eten.
Deze taart was voor onszelf want als hij voor iemand anders is kan ik natuurlijk niet met een cd stift gaan tekenen.

Ik heb het gebrobeerd op zachte en uitgeharde fondant.
Het ligt niet aan die ene pen want ik heb 3 nieuwe pennen uitgeprobeerd. Eerst gaan ze heel goed en dan opeens is het over.
Vooral de dunne kant is heel snel op.

Wat doe ik verkeerd of wie heeft de gouden tip?

Bedankt alvast.

2

Re: FOODWRITERS!!!!! Wie heeft hier nog meer problemen mee.

ik leg er altijd een velletje keukenrol bij waar ik overheen ga als mijn stift het niet meer doet. vooral met dunne lijntjes maken stopt ie bij mij ook snel.

succes.

groetjes Nathalie

Groetjes Nathalie

3

O, dat herken ik wel. Dacht al dat 'ie gewoon snel op was. Ik heb er inderdaad niet zo heel veel mee gedaan. CD stift zou ik niet snel eten, dan nog liever iets van de kinderstiften op waterbasis.

4

:think: Keukenrol heb ik ook al geprobeerd en dat ging ook niet helemaal naar mijn zin. Wel wat beter maar volgens mij niet hoe het echt hoort.

roos schreef:

O, dat herken ik wel. Dacht al dat 'ie gewoon snel op was. Ik heb er inderdaad niet zo heel veel mee gedaan. CD stift zou ik niet snel eten, dan nog liever iets van de kinderstiften op waterbasis.

Nee, toen ik hem eenmaal met cd stift bewerkt had hebben we hem natuurlijk ook niet opgegeten :lol: .
Ik had achteraf misschien ook nog zwarte kleurstof kunnen gebruiken maar dat haalt mijn probleem met de foodwriters natuurlijk niet weg :nooo

5

Ik heb er eentje, een zwarte maar na een stuk of 3 streepjes te hebben gezet gaf die het al op. Vind het toch zonde van het geld hoor. Ik ga voortaan maar lijntjes verven denk ik.

Groetjes Eline

6

Ja hier het zelfde probleem. Net of ze uitgedroogd zijn. Ik heb het ook al geprobeerd om te schilderen maar dan moet je wel een heel dunne penseel hebben en een heel vaste hand. Ik moest spiderman zijn pak strepen geven, maar helaas pindakaas. Zou het ook geen verschil maken of je ze rechtop of liggend bewaard? :think:

7

Ik heb het dus ook.Ik koop ze nu niet meer.Een paar streepjes en dan wordt de kleur al vaag.Het lijkt net alsof ie al leeg is,terwijl dat niet kan van die paar streepjes.

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

8

Ik had er een paar van Wilton; zijn jarenlang meegegaan en deden het perfect. Nu eentje van Rainbowdust... :nooo De mijne is ook vreselijk gaan lekken :(

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

9

Wat ben ik blij te lezen dat ik niet de enige ben.
Ik dacht al dat het aan mij zou liggen :think:

@Adrienne - Zijn die van Wilton nog ergens te koop?

10

Bij de webshop niet meer, en bij mijn winkeltje hier in de stad ook niet meer :(

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

11

Balen zeg :(
Want, als ze het doen, is het super makkelijk natuurlijk :Y
Ik hoop dat ik ze nog eens ergens tegen kom.

12

Ik heb een recensie toegevoegd bij de webshop. Dat hij zo snel uitgedroogd was. Zij zeggen dat het een productiefout is en nu krijg ik een nieuwe. Dat vind ik wel netjes.

13

Ja dat is wel netjes ja, hopenlijk doet die het beter.

14

Goh en ik maar denken dat het aan mij lag... ben ook nog maar een beginner heb er inmiddels ook al drie in de kast.

Groetjes Cikolata

Gelukkig word ik van de kleine dingen...
Maar ook van taarten maken voor lieve mensen!!!

15

Ik heb dus precies hetzelfde, ik heb alleen niet de dubbelzijdige! Ik heb em nog wel maar gebruik em niet meer. Nooit aan gedacht om een review neer te zetten.

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

16

Ik heb deze: RD Double Sided Food Pen - Jet Black

Wat een rotding zeg. Misschien ligt het aan mij maar ik krijg er echt geen streepje of stipje mee op marsepein. Het enige dat ik krijg is een deukje.  :rolleyes:

Als iemand een tip heeft welke wel goed is, dan hoor ik het graag.

~ Never waste a good crisis... ~

17

OH ik dacht echt dat het aan mij lag!! Ze leken me heel handig!
Ik had er 4 gekocht, handig voor kleine lijntjes voor gezichtjes inderdaad.

hmmzz...

Bij gumpaste gaat het beter wanneer deze droog is.
Bij marseein lijkt het te vet om op te schrijven vaak... ik ben ook begonnen met schilderen nu... :-(

Groetjes Daniëlle

18

Ik heb mijn onvrede ;)  aan de shop gemeld en ik ben keurig geholpen. Pluim voor de DLTS :thumb:  :thumb:

19

cikolata schreef:

Goh en ik maar denken dat het aan mij lag... ben ook nog maar een beginner heb er inmiddels ook al drie in de kast.

Groetjes Cikolata

Ja, ik heb er ook al een stuk of drie met hetzelfde probleem en ik had zelfs het idee dat mijn marsepein er van smelt/oplost.
Dus maak ik alle dunne lijntjes maar van marsepein.

Groetjes,
Michelle

20

Chips.... zit ik gisteren doodleuk 4 van die pennen te bestellen, dacht ik vandaag, laat ik eens ff op het forum kijken... zo te lezen weggegooid geld dus...  :grr:

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!