1

Onderwerp: Taart nr 5: ben best trots

Hallo dames,

Het gaat steeds iets beter. Nooit goed genoeg in je eigen ogen maar dan ben ik ook pas bezig met deze hobby.
Ik leer veel van jullie en kijk dan ook iedere dag naar jullie nieuwe creaties stuk voor stuk  mooi!!
Gemaakt van:
mmf met vanilleboterecreme met bosvruchtenvlaaivulling en de andere laag ook vanillebotercreme met passie/kiwi/mango/kruisbessen jam.
Liefs Ilona
http://94.100.121.153/1128200001-1128250000/1128223401-1128223500/1128223402_5_nTe_.jpeg
http://taartjesilona.hyves.nl/album/54955943/taarten_2010/dQ5S0gqK/fotos/1128223402/0/nTe_/#media_navigator_1=1&media=0.1128223343.78lf&__state__=1
Het foto's plaatsen wilt me nog niet goed lukken ondanks het lezen van alle info.

Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van!
Liefs Ilona

2

Re: Taart nr 5: ben best trots

Ziet er mooi uit hoor voor een 5e taart...wees er maar trots op!!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

Hoi Ilona,

leuke taarten! Heb ook even naar de rest gespiekt en het is ook wel eens leuk om te zien hoe iemand nou aan de slag gaat.

Vanuit hyves is het trouwens heel erg makkelijk om een foto hierin te zetten. Je klikt op de gewenste foto met je rechter muisknop en klikt op eigenschappen. Dan krijg je een venster waar de link met jou foto staat. Als je dan naar het scherm gaat waar je je bericht voor hier aan het typen bent klik je boven de smileys op het icoontje voor de afbeelding (als je hier je muis even over schuift komt er img te staan) dan krijg je dit  en daartussen plaats je de link van jou foto. Hoop dat je het een beetje snapt  :lol:

4

leuke taart!

5 Laatst bewerkt door Nathalie (13-10-2010 21:18)

Als je op je foto in hyves gaat staan, kies dan met je rechter muis: afbeeldingslocatie opslaan.
toest dan [img]plak dan je link (ctr +C)       en toets dan weer[/img] (vergeet de / toets niet bij het laatste stukje en voila.
Leuk taartje trouwens!!

ik heb de foto's in het starttopic te voorschijn getoverd.

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl