Onderwerp: verjaardagscupcakes en cakepops
Volgende week word een vriendin van mij jarig, ze is Arubaans en zwanger. Dit heb ik ervan gemaakt en heb ook cakepops gemaakt met dezelfde kleuren van de vlag.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » verjaardagscupcakes en cakepops
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Volgende week word een vriendin van mij jarig, ze is Arubaans en zwanger. Dit heb ik ervan gemaakt en heb ook cakepops gemaakt met dezelfde kleuren van de vlag.

oh wat leuk! Leuke kleurtjes ook 
ziet er erg mooi en verzorgd uit!!

Leuk gedaan en schattig die baby'tjes zo!
leuk!
bedankt allemaal voor de reacties. Ze was er zelf heel blij mee. 
Hallo! Ik ben Anoushka en ik organiseer evenementen.
Een van onze feesten is Lickerz. Dit feest is voor ongeveer 300 dames. Voor ons feest Lickerz Burlesque ben ik op zoek naar een sponsor! Een bakker of bakster die kleine cupcakes, koekjes of gebakjes wil maken in het thema burlesque (alleen in de kleuren: zwart,rood, paars, wit). Denk aan mouling rouge, pin up, veren etc..
30 oktober 2010 word Lickerz Burlesque - Women Only gehouden in Amsterdam. Wij willen graag bij de ingang de dames voorzien van een aantal gebakjes of cupcakes. Het gaat in totaal om 200 kleine gebakjes, cupcakes of koekjes. Maar als je er 50 of 100 wil doen dan vraag ik nog een paar andere baksters tot het er 200 zijn.
Deze halen we dan zelf bij je op.
Wat krijg je hiervoor terug?
* Een kleine vergoeding
* Je visitekaartje in 250 goodybags voor alleen dames
* Je word voorgesteld aan andere organisaties en evnetmanagers
* Je naam en website of logo op onze websites tot februari 2011
Kijk voor info: www.lickerz.nl
Interesse? Mail aub zo snel mogelijk naar: lickerz@hotmail.com
Top!! Ik ben nu voorzien. Degene die mij nog mailen kunnen eventueel samenwerken bij een ander feest. lapatisserie.nl is het geworden! 
Nieuwe sponsor gezocht zie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=171744
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » verjaardagscupcakes en cakepops