Onderwerp: welke bakpannen?wilton of PME???

hoi!
tsja, ik zit me suf te kijken :D  op de webshop en dan vooral die pagina bakvormen! jeetje, keuze's maken is al nooit mn sterkste kant geweest :o  maar met dit helemaal niet,
geen idee wat beter is, jullie wel? zou het heel erg fijn vinden als iemand me zou kunnen helpen!!!
bakpannen van PME (extra deep) of van wilton performance deep pans, of wilton decorator prefered... :s
groetjes neeltje

2

Re: welke bakpannen?wilton of PME???

Ik gebruik de pannen van PME. Heb ze in alle soorten en maten, en ben er heel tevreden over. heb met de Wilton pannen nooit gewerkt, dus weet ook het verschil niet.

Groetjes San

3

Als je zoekt op PME AND Wilton en alleen Bakken & Vullen selecteert, vind je heel wat antwoorden :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Sannn schreef:

Ik gebruik de pannen van PME. Heb ze in alle soorten en maten, en ben er heel tevreden over. heb met de Wilton pannen nooit gewerkt, dus weet ook het verschil niet.

hoi!
heel erg bedankt voor je snelle reactie!
dan weet ik in ieder geval dat die van PME goed zijn!
groetjes neeltje

Marianne schreef:

Als je zoekt op PME AND Wilton en alleen Bakken & Vullen selecteert, vind je heel wat antwoorden :)

hoi!
ook heel erg bedankt voor de snelle reactie!hihi,
dan ga ik dat even kijken! hopelijk kan ik dan mn keuze maken,hihi,
groetjes neeltje

6

ik heb nu vandaag mijn PME pannen binnen gekregen en ik wil nooit meer andere!!!!

wat ben ik daar blij mee zeg!! dus een aanrader!

Groetjes Christa!

7

Ik heb ook PME pannen, ben er ook helemaal blij mee. (geen idee of die van Wilton goed zijn...)  :Y

8

Ik gebruik Wilton pannen ben ik ook heel tevreden mee!!

Men heeft vaak genoeg oog om werk te kraken, maar zelden hand genoeg om beter werk te maken.

9

ga echt voor de PME :Y

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl