Re: Snowglobe cakes
wow Sabrina ik ben sprakeloos!!!!!Prachtig!!!! 
mijn website www.sweetdreamscakes.nl ook voor workshops in zwijndrecht
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snowglobe cakes
wow Sabrina ik ben sprakeloos!!!!!Prachtig!!!! 
Geweldig idee!!!!
Ooh geweldig, wat een idee, hoe kom je erop!!!
wow...fabulous....how did you get them inside the globe
Oooooo....jullie waren het
Had ik dat geweten, had ik effe gekletst!! Wat vond ik ze gaaaaaf....moest iedere keer als ik voorbij kwam effe kijken!!! 
Oooooo....jullie waren het
Had ik dat geweten, had ik effe gekletst!! Wat vond ik ze gaaaaaf....moest iedere keer als ik voorbij kwam effe kijken!!! 
Nou wat een geweldig idee!!! Super leuk! Eerlijk!
Is toch geweldig om zoiets te maken of te krijgen!
Echt een dikke pluim voor jullie hoor!
Chapeau!
Van sommige taarten kun je alleen maar stil worden ... wat een prachtige creaties GEWELDIG

snowglobes waren idd helaas op, wat een geweldig mooi idee,maar heb gelukkig wel een visitekaartje kunnen bemachtigen
heb al even op jullie site gekeken,wat gaaf...mag ik een linkje zetten op mijn site??
ik wacht ook met smart op een how to..helemaal superrrrrr 
Wat prachtig, ik ben er stil van!
Je moet het maar bedenken en dan ook nog zo mooi kunnen uitvoeren. Echt super! 
super mooi deze zeg!!!
SUPER!!!!!! Ben er ook helemaal stil van
. Kon jammer genoeg niet naar de beurs..... 
Wouwie dit is echt super de super de gaaf 
Wha wha wha wauw!!!
Jammer dat jullie zover weg zitten voor mij. Misschien eens gastworkshop in noorden des lands?
Wat zijn ze prachtig.
Wha wha wha wauw!!!
Jammer dat jullie zover weg zitten voor mij. Misschien eens gastworkshop in noorden des lands?
Ja daar sluit ik me helemaal bij aan
Ik vindt het weer een super idee, jammer genoeg was het best druk bij jullie aan de stand dus ik kon alleen even gluren, maar ben helemaal weg van jullie idee.
Volgens mij kan je de globe dan ook nog mooi bewaren, word het boetseerseltje ook niet zo stoffig

Sprokkel schreef:Wha wha wha wauw!!!
Ja daar sluit ik me helemaal bij aan
![]()
Ik vindt het weer een super idee, jammer genoeg was het best druk bij jullie aan de stand dus ik kon alleen even gluren, maar ben helemaal weg van jullie idee.
Volgens mij kan je de globe dan ook nog mooi bewaren, word het boetseerseltje ook niet zo stoffig![]()
Dat is inderdaad het idee!
Op de beurs verkochten we er ook de sokkels bij zodat je de bol op bijvoorbeeld de kast kan zetten!
Workshop in het noorden van het land?
Hmmm...kan natuurlijk altijd naar gekeken worden of we die in kunnen plannen.
Mocht je dus ruimte hebben en wil je een gastworkshop boeken dan hoor ik het graag via de mail! 
erg leuk zijn ze!! een workshop in het noorden van het land, daar ben ik ook wel voor!!
wat supergaaf! Ik moet deze week nog een geboorte taart maken. Ik ga me denk ik eens wagen aan de baby op de maan.
Echt helemaal geweldig!
Wat een superkunstwerken!! Ik had ze op jullie site al bewonderd, maar ik wil het hier nog even laten weten. 
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!
Het baby'tje op de maan is mijn favoriet!!
wauuuuuuuuuuuuuuuuuuuw waar haal je die plastieken ballen,,??,
WOW...... ben sprakeloos!!!!!
Wat een kunstwerkjes....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Snowglobe cakes