1

Onderwerp: lege ruimte!!!!

Vanochtend toen ik cc`s had gebakken was er een hele lege ruimte ontstaan onderin het cc vormpje. Ik had als het ware een zwevende cc.
Ik heb de papiertjes van de webshop, weet niet welk merk, nigella cc`s recept en de papiertjes volgespoten zodat het goed onderin zat.

Wat doe ik in godsnaam fout?????????

Groetjes Nathalie

2

Re: lege ruimte!!!!

Wat je precies fout doet weet ik eigenlijk niet, maar ik weet wel dat hier al een aantal keer topics over geweest zijn, misschien kan je met de zoekfunctie zoeken voor wat tips!

3

ze lang de mix te luchtig geklopt

4

Of een plaat er bovenop gelegd om ze plat te krijgen, terwijl de bolling erg groot was. Dan duw je alle lucht naar beneden.

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

5

Dit is dus precies het probleem wat ik ook altijd heb. Ik heb dit ook nog in geen andere topic kunnen vinden. Het is niet dat er een bolling op zit maar er zit echt een holte ONDER het cakeje, en daarboven is het vaak ook niet helemaal gaar. Ik heb al andere tijden geprobeerd, warmer, minder warm. Ik gebruik het recept van Nigella, geen mix.
Dus: wie weet het?

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

er zijn zat andere topics :Y

gewoon zoeken op zwevende in rubriek bakken&vullen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

7

Zwevende, tja... het kan zijn dat ik daar niet aan gedacht heb als zoekwoord...  :lol:

Groetjes Wendy

8

Gezocht en gevonden op 'zwevende'. Ik begrijp dat het een kwestie van uitproberen blijft.
Succes dus.

Groetjes Wendy

9

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=116942

hier heb ik uiteindelijk de oplossing gekregen. Nu mislukken ze niet meer.

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

10

Okee Sil, hartstikke bedankt voor je reactie!
Ik ga ze dan zo eens uitproberen...

Groetjes Wendy