1

Onderwerp: Beschuit met muisjes voor de tweeling

De tweeling van onze zoon en schoondochter zijn nu 32 weken, met 29 weken geboren. Het gaat erg goed met ze en ze groeien nu lekker. Maar het blijft klein.
De overdracht van het WKZ naar het Flevoziekenhuis is zonder problemen gegaan en de dames lagen voor deze gelegenheid samen in 1 couveuze.
Ik heb al een keer CC voor ze meegenomen, morgen gaan we weer en daarvoor heb ik een beschuit met muisjes gemaakt. Als ze naar huis mogen eind november ga ik een geboortetaart met babies maken. Even een foto van de beschuit, gevuld met aardbeienmousse en verse aardbeien. De muisjes zijn de docoratie balletjes van dr Oetker. En twee foto's van Elise en Yasmine. Het zijn 2 rossige meisjes net als hun papa en mama. Zijn ze niet superlief? Bedankt voor het kijken.
http://i15.photobucket.com/albums/a387/Durac_00/Beschuitmetmuisjes.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a387/Durac_00/Zusjes.jpg
http://i15.photobucket.com/albums/a387/Durac_00/YasmiineenElise.jpg

2

Re: Beschuit met muisjes voor de tweeling

Wat een prachtmeiden en een super taart.
Wat fijn dat ze overgeplaatst mochten worden. Nu op weg naar huis!

feestvantaart.webs.com Een taart voor ieder feest!

3

leuk zo'n beschuit met muisjes taart maar de andere 2 foto's zijn erg aandoenlijk.
hopelijk blijft alles goed gaan, geniet ervan.

Groetjes Marjon

4

OOO wat zijn ze klein en lief,je hebt ook een hele leuke taart gemaakt!

5

Wat zijn ze klein en prachtig !!! Je taartje ook trouwens  :lol:
Fijn dat het goed gaat !

6 Laatst bewerkt door Sofia (11-10-2010 20:15)

Gefeliciteerd met de geboorte van je tweeling-kleindochters!! Zo lief en klein zien ze eruit. En de taart is ook mooi.  :thumb:

7

Je taartje is echt heel erg leuk geworden, maar de dames zijn 2 prachtige en sterke dames! Wat een kanjers dat ze het zo goed terwijl ze zo vroeg geboren zijn. Dat belooft veel goeds voor de toekomst!
Groetjes,
Wendy

Enkel met het hart kan men goed zien,
het essentieële is onzichtbaar voor de ogen.

8

Wauw wat een mooie meiden! Zo schattig hoe ze daar liggen met zn tweetjes. Hopelijk sterken ze snel aan. Oh ja......... MOOIE TAART  :lol:

9

Wat een prachtkleindochters! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat ze snel aansterken en goed groeien zodat ze spoedig naar huis kunnen. En wat een schattig taartje heb je voor ze gemaakt!

Jacqueline

10

wat een mooie kindjes!!!! gefeliciteerd!

Groetjes Christa!

11 Laatst bewerkt door Marjommeke (12-10-2010 07:51)

OMG wat zijn ze klein was mijn 1e reactie.
Mijn oudste is ook met 31 weken geboren, was toen 40 cm en doet nu bijna 15 jaar later heel hard zijn best om boven mijn uit te komen, maar ik win het nog net van hem  :lol:
Geniet maar heerlijk van je kleindochtertjes !!

Je hebt er een heel leuk taartje van gemaakt, kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot je aan de "thuiskomtaart" kunt beginnen !

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

12

och hemel wat een dottekes! daar kun je uren naar kijken he! wat een leuke beschuit zeg... nu nog wat geduld voor de naar huis taart... kleine stapjes

liefs marieke

13

Wat is je beschuittaart mooi zeg! Net een echt beschuitje.
Je hebt 2 prachtige kleindochters. Hopelijk mogen ze al gauw naar huis.

Groetjes Gerien

14

Wat een kleintjes zeg!!! Wel erg schattig, heb zelf een dochter van bijna 4 maanden, die is een reus in vergelijking met deze 2 prachtige meiden! En leuk gedaan zo die taart! Ben benieuwd naar de thuiskomtaart, en hoop dan ook dat je er weer een foto van de meisjes bijzet!

15

Oeee, je taart is mooi, maar je kleindochters toch echt mooier hoor!

Nou meiden, op naar de 36 weken en dan hopelijk snellll met papa en mama naar huis! Dan kan oma weer taart maken!

Groetjes Karine

16

Wat een mooie kindjes! Bij m'n overburen was 3 weken terug een tweeling geboren met 34 weken. Ook zó klein!
Nog even, en dan mogen de kleine poppetjes dus naar huis!

Leuke taart!

17

Geweldig :D De taart maar vooral die kleintjes :D

18

wat een scheetjes zeg!

en een prachtige taart!

19

Wat een snoezige ukkepukken, geweldig dat je daar de oma van mag zijn! En je taart is ook leuk  :)

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

20 Laatst bewerkt door Meledje (13-10-2010 07:04)

Zit hier weer bijna met tranen in mijn ogen te lezen. Mijn nichtje is namelijk vorig jaar eind november ook met 29 weken geboren. Wat was dat een ontzettend spannende tijd zeg! Ze woog slechts 940 gram en was 35 cm. Maar nu mag ik gelukkig bijna haar eerste verjaardagstaart gaan maken  :Y  en ze doet het echt super. Ajas, ik wil je heel veel geluk wensen met je 2 prachtige kleindochters (en je weet wat ze altijd weer zeggen hé: meisjes zijn vechtertjes)

En wat een leuke cc zeg!

Carpe Diem!

21

Meledje schreef:

Zit hier weer bijna met tranen in mijn ogen te lezen. Mijn nichtje is namelijk vorig jaar eind november ook met 29 weken geboren. Wat was dat een ontzettend spannende tijd zeg! Ze woog slechts 940 gram en was 35 cm. Maar nu mag ik gelukkig bijna haar eerste verjaardagstaart gaan maken  :Y  en ze doet het echt super. Ajas, ik wil je heel veel geluk wensen met je 2 prachtige kleindochters (en je weet wat ze altijd weer zeggen hé: meisjes zijn vechtertjes)

En wat een leuke cc zeg!

Het was een taartje van 16 cm, dus een " reuze" cc, hihi.
Ik kreeg een sms-je van de kersverse ouders:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, de beste taart ooit.
Kijk daar doe je het voor.

22 Laatst bewerkt door petrawb (12-11-2010 12:53)

wat een mooie meisjes!!! en een leuk taartje!! fijn dat ze zo goed groeien!!! hopelijk mogen ze snel naar huis.... blijft moeilijk je ukkie/kleindochter in het zkh....

gelukkig bleven mijn dames 6 wk langer zitten dan verwacht en hoefde alleen 1 van de dames 2 wk te blijven omdat ze onder de 2 kg zat.  ;)

23

Wat een mooie meisjes. En zo klein. Gefeliciteerd.

Prachtig taartje overigens,

24

Wat een wonder is het toch he!?Een 2ling (die vaak minder zwaar en kleinder zijn dan 1ling)en dan zoveel weken te vroeg geboren en dan toch sterk genoeg zijn om het allemaal zelf te doen en door te gaan.
Wat zul jij trots zijn!

If life gives you lemons, make lemonade!

25

congratulations :)