Onderwerp: snel taartje voor vriendinnetje

lekker snel met printje
de witte fondant een beetje op extra smaak gemaakt met beetje cocos. voor de rest gevuld met vanillecreme en aardbeienjam
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » snel taartje voor vriendinnetje
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

lekker snel met printje
de witte fondant een beetje op extra smaak gemaakt met beetje cocos. voor de rest gevuld met vanillecreme en aardbeienjam
mag dan wel lekker snel zijn, ik vind het erg mooi en super strak.
Even snel?? Dat is iets wat ik dus niet meer doe met een taart maken alles gaat dan fout....ging het maar zo goed als die van jou dan kon ik ook even snel een taartje maken!
Maar hij is weer super.
Erg mooi Brenda! Ik blijf weg van jouw zwart..m'n zwager heeft gevraagd om een klein heksentaartje voor zijn moeder (hatelijk wezen is het
), dus ik ga jouw manier van zwarte fondant maken uitproberen. En nog bedankt voor je uitleg daarover zaterdag!
het is zoals gewoonlijk weer een plaatje.....echt heel erg mooi gemaakt.en idd zijn die printjes heel makkelijk...topper weer!!!
Hij is hartstikke mooi !
oooo ik word zo jaloers als ik zie staan een snel taartje...
ik zou willen dat ik dat kon... Hij is weer prachtig!!!
Prachtig!!
Ook weer mooi, zwart/wit is altijd leuk (vind ik)., en ik vind het printje ook leuk gedaan zo.
Groetjes Bianca
......maar wel heel mooi!! 
Ik wilde dat ik ook 'even snel' zo'n mooie taart kon maken
! Scheelt misschien ook dat ik geen grote vriezer (en printer)heb en alles op dezelfde dag, of ervoor, moet maken. Maar hij is weer mooi 
wat ben jij toch verschrikkelijk, vreselijk, irritant en JALOERSMAKEND goed!!!! 
Erg mooi Brenda! Ik blijf weg van jouw zwart..m'n zwager heeft gevraagd om een klein heksentaartje voor zijn moeder (hatelijk wezen is het
), dus ik ga jouw manier van zwarte fondant maken uitproberen. En nog bedankt voor je uitleg daarover zaterdag!
Mogen wij ook die manier weten

Sasseplas schreef:Erg mooi Brenda! Ik blijf weg van jouw zwart..m'n zwager heeft gevraagd om een klein heksentaartje voor zijn moeder (hatelijk wezen is het
Mogen wij ook die manier weten
![]()
Ja, ben ook nieuwsgierig geworden 
ow lieverds, dat is helemaaal niet moeilijk hoor, ik vind namelijk alleen de witte marshmellowfondant van regalice (2,5 kilo verpakkingen) lekker, maar om die nou zwart te kleuren, neeee, dan pak ik 1 deel zwarte fondant en knal daar 1 deel witte MMF bij. goed mengen en dan gewoon nog een beetje zwarte kleurstof toevoegen. niets geen probleem en lekkerder
vaak is het dan ook niet zo heel hard zwart, maar juist iets meer heeldonkerantracietgrijsbijnazwart kleur 
Hij is weer heeeeel mooi 
en dat printje?? is dat eetbaar en zo ja, waar kan je die kopen?
en deze nog: hij is prachtig.
ja tuurlijk is dat printje eetbaar. das wel zo handig om een taartje
ik heb hem geprint op een frosty sheet. dit patroontje heb ik toevallig zelf gemaakt, maar als je een oproepje plaatst op vraag en aanbod voor bakspulletjes, heb ze zo een paar antwoorden van mensen die wel voor je willen printen.
Wat een mooierd!
Wat een prachtige, retestrakke taart toch weer...
Ik geef het toe, ben best een beetje jaloers...zucht...gaat het ooit lukken??? 
Wat een gaaf printje ..op een superstrak taartje 
wat ben jij toch verschrikkelijk, vreselijk, irritant en JALOERSMAKEND goed!!!!
Koekiemonster heeft wel gelijk, hoor, Bren! 
Ik vind 'm he-le-maal geweldig. En wat een prachtige print. Top weer, Brenda!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » snel taartje voor vriendinnetje