1

Onderwerp: snel taartje voor vriendinnetje

http://94.100.114.43/1127000001-1127050000/1127015601-1127015700/1127015611_5_aRoh.jpeg
lekker snel met printje
de witte fondant een beetje op extra smaak gemaakt met beetje cocos. voor de rest gevuld met vanillecreme en aardbeienjam

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: snel taartje voor vriendinnetje

mag dan wel lekker snel zijn, ik vind het erg mooi en super strak.

3

Ik vind 'm ook heel mooi in al z'n eenvoud

4

Even snel?? Dat is iets wat ik dus niet meer doe met een taart maken alles gaat dan fout....ging het maar zo goed als die van jou dan kon ik ook even snel een taartje maken!

Maar hij is weer super.

5

Erg mooi Brenda! Ik blijf weg van jouw zwart..m'n zwager heeft gevraagd om een klein heksentaartje voor zijn moeder (hatelijk wezen is het  :lol:  ), dus ik ga jouw manier van zwarte fondant maken uitproberen. En nog bedankt voor je uitleg daarover zaterdag!

'Pink isn't just a colour, it's an attitude'

het is zoals gewoonlijk weer een plaatje.....echt heel erg mooi gemaakt.en idd zijn die printjes heel makkelijk...topper weer!!!

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

7

Hij is hartstikke mooi !

8

oooo ik word zo jaloers als ik zie staan een snel taartje... :o  :D  ik zou willen dat ik dat kon... Hij is weer prachtig!!!

9

Prachtig!!

10

Ook weer mooi, zwart/wit is altijd leuk (vind ik)., en ik vind het printje ook leuk gedaan zo.

Groetjes Bianca

Groetjes Bianca Wolst

11

......maar wel heel mooi!! :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

12

Ik wilde dat ik ook 'even snel' zo'n mooie taart kon maken  :) ! Scheelt misschien ook dat ik geen grote vriezer (en printer)heb en alles op dezelfde dag, of ervoor, moet maken. Maar hij is weer mooi  :thumb:

wat ben jij toch verschrikkelijk, vreselijk, irritant en JALOERSMAKEND goed!!!!  :lol:

Ik zing mijn eigen wijsje!

14

Sasseplas schreef:

Erg mooi Brenda! Ik blijf weg van jouw zwart..m'n zwager heeft gevraagd om een klein heksentaartje voor zijn moeder (hatelijk wezen is het  :lol:  ), dus ik ga jouw manier van zwarte fondant maken uitproberen. En nog bedankt voor je uitleg daarover zaterdag!

Mogen wij ook die manier weten :o  :D

Het leven is een feestje maar je moet wel  zelf de slinger ophangen!!!!!!!!!!
Opbouwende kritiek is altijd welkom

15

nikita14 schreef:
Sasseplas schreef:

Mogen wij ook die manier weten :o  :D

Ja, ben ook nieuwsgierig geworden  :Y

16

ow lieverds, dat is helemaaal niet moeilijk hoor, ik vind namelijk alleen de witte marshmellowfondant van regalice (2,5 kilo verpakkingen) lekker, maar om die nou zwart te kleuren, neeee, dan pak ik 1 deel zwarte fondant en knal daar 1 deel witte MMF bij. goed mengen en dan gewoon nog een beetje zwarte kleurstof toevoegen. niets geen probleem en lekkerder ;) vaak is het dan ook niet zo heel hard zwart, maar juist iets meer heeldonkerantracietgrijsbijnazwart kleur :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

17

Hij is weer heeeeel mooi  :Y

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

18 Laatst bewerkt door nora (11-10-2010 12:55)

en dat printje?? is dat eetbaar en zo ja, waar kan je die kopen?

en deze nog: hij is prachtig.

19

ja tuurlijk is dat printje eetbaar. das wel zo handig om een taartje ;) ik heb hem geprint op een frosty sheet. dit patroontje heb ik toevallig zelf gemaakt, maar als je een oproepje plaatst op vraag en aanbod voor bakspulletjes, heb ze zo een paar antwoorden van mensen die wel voor je willen printen.

20

Wat een mooierd!

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

21

Wat een prachtige, retestrakke taart toch weer... :thumb:
Ik geef het toe, ben best een beetje jaloers...zucht...gaat het ooit lukken??? :/

Er is nooit iets groots bereikt zonder enthousiasme (Emerson)

22

Wat een gaaf printje ..op een superstrak taartje :thumb:

23

koekiemonster schreef:

wat ben jij toch verschrikkelijk, vreselijk, irritant en JALOERSMAKEND goed!!!!  :lol:

Koekiemonster heeft wel gelijk, hoor, Bren! :lol:

Ik vind 'm he-le-maal geweldig. En wat een prachtige print. Top weer, Brenda!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

24

Weer supermooi !

Groetjes, Conny

25

:thumb:

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl