1

Onderwerp: Gebak(jes)

Mega groot uitgevallen gebakjes...  :lol:

Toch altijd lastig inschatten hoe groot ze worden na het vullen en afsmeren. Had er al een extra stukje afgesneden, gelukkig!  :P

Er is er toch maar één de vriezer ingegaan! ;)

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-WWYXYDCD.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ETXM3BGQ.jpg

You're my Honeybunch, Sugarplum, Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye!

Re: Gebak(jes)

ook al zijn ze te groot uitgevallen  ;)
vind ik ze heel erg leuk  :thumb:

carpe diem

3

Mooi! Hoe heb je ze zo netjes bekleed, lijkt me erg lastig bij zulke hoge, kleine vierkantjes.

4

roos schreef:

Mooi! Hoe heb je ze zo netjes bekleed, lijkt me erg lastig bij zulke hoge, kleine vierkantjes.

Hihi, nou heb gewoon stiekem onder de bloemetjes geen marsepein gedaan.. :P
Dus een lange reep om de zijkanten gelegd, zeg maar. :shh:

You're my Honeybunch, Sugarplum, Pumpy-umpy-umpkin, You're my Sweetie Pie You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye!

5

Ze zijn erg leuk en zeker zo bij elkaar met dat hoogteverschil. Ik weet natuurlijk niet welk formaat je in gedachten had, maar zo hoog zien ze er juist heel leuk uit. En slim bedacht om de bovenkant niet te bekleden, zal ik eens onthouden. Je roosjes zijn heel mooi trouwens!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

Mooi zeg, en ze zien er ook zo lekker uit :Y

7

Mooi!! En ik wilde inderdaad al vragen naar het geheim van het zó strak bekleden van kleine taartjes hihi.. bedankt voor de supertip!  :thumb:

8

Mooie taartjes in vintage look! Love it!

9

Leuk! Wat voor bakvorm heb je gebruikt?

10

Deborah schreef:

Leuk! Wat voor bakvorm heb je gebruikt?

Ik heb het gewoon in een cakevorm gebakken en toen in stukken gesneden...

--------------------------------------------------------

Bedankt voor alle leuke reacties! :D  :D  :D